changing, jet again.

Jag kan verkligen inte bestämma mig. Angående min hårfärg vill säga. Nu är det så att jag gick från blondin till mahogny. Och jag älskade de mörkbruna med der röda skimmret i. Men nu, när det gått några veckor sen sist så är det bara brunt. Inget mera. Och då kliar det i fingrarna igen. Ja, jag vet att jag borde låta mitt hår vara i fred, men jag kan inte. Sen att jag fått en jättefin utväxt, på mitt egna hår, som ser grått ut då jag egentligen har det underbara råttfärgade håret. Så istället för att ta den färgen jag haft de senaste gångerna tog jag en annan. Från Schwarzkopf Brilliance. Satin Mahagny hette den och så det är också mahogny som den förra, men mycket mer pigment i. Lite rödlila. Så jag hoppas att det blir bra! Ska fixa det imorgon, så antingen kommer det att bli lila eller jätterött. Haha! Det ska bli riktigt spännande! Men men, får hoppas att det blir bra. Annars blir det väl bara att färga det igen. 

 

IC_887.png



Så här ser färgen ut enligt kartongen, men den litar jag aldrig på. Blir aldrig så ssom man tror. Well see. Jag kommer säkert trivas vilket som. I just love change. Blev ett nytt hårspray för att skapa mer volym. Så snart kommer jag ha ett hår, med en helt annan färg, med supermycket volym. Me likey! Så imorn är det upp till bevis, och kommer lägga upp någon bild här på mitt nya hår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0