Feeling evil.

Känner mig så dum mot mitt hjärta. Min lilla kissemåns. Stackarn är ensam mellan 8 & 10 timmar per dag när jag jobbar. Förut behövde han bara vara ensam kanske max 4, då vi var två som tog hand om honom. Jag märker ju hans frustration och jag börjar verkligen fundera på att skaffa en liten vän till honom så att han slipper spendera så mycket tid ensam. Även om jag leker med honom när jag kommer hem, myser, ger honom mat och allting har han ändå damp. River halva lägenheten, springer runt och studsar, morrar och gör allt möjligt bus för att få min uppmärksamhet. Jag önskar att jag kunde jobba mindre så jag kunde vara hemma lite mera, men det fungerar ju inte heller för jag måste ha pengar. Stackarn, nu nästa vecka när jag jobbar 7 dagar i rad. Man kanske ska ha en liten sånhär sak springades runt omkring och jaga den gamle hela dagarna.



eller varför inte en sånhär?



And yes, I am a crazy cat ladie.



Naaaaw!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Naaw, tusse! Köp alla :D

2009-11-18 @ 18:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0