wa-wa-woom.



Detta är jag och vackra Sofie. Så här såg man ut när man var ute i Norrtäljes skogar. Det var som sagt en toppenkväll. Och nu har man fått lite saker berättade för sig som jag kanske inte riktigt kommer ihåg. Haha. Ops! Men vad fan, jag bjuder på den. Så kan det bli va, att alkoholen tar över lite granna, när man har det stört trevligt. Det var verkligen en toppenkväll, men toppenmänniskor. Så det tycker jag att vi ska göra om igen. Haha, om de vågar att galenpannan ullis kommer tillbaka och leker rayray. Gillar dem sjukt mycket, människorna där!

Sen kan jag säga en sak: Stefan, du må va etta på Lips. Nästa gång får ni komma hit så ger jag dig en riktig omgång på singstar! Så det så! HAHA!


Kommentarer
Postat av: NR 1 på lips

Du vet att ja bara vinner ändå MUHAHAHAHAHAH=)

2010-02-01 @ 23:04:49
Postat av: ullis

Jaså de säger du! Då får jag väl börja öva tills nästa gång, så jävlar åker du på däng! :P sing star it is!

2010-02-01 @ 23:09:22
URL: http://papilio.webblogg.se/
Postat av: Stephie

Aw, tack själv söt! Är fruktansvärt tacksam för att du följde me, även om det inte blev nån tattoo :) En galet trevlig dag (me lite för mkt shopping dock ;) ) som måste göras om :) Tack Gumman, du vet att det också bara är att ringa vid minsta lilla. Hoppas du hade det bra på middagen sen! Puss & kram

2010-02-02 @ 10:38:50
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0