vilken lyx!

Då har min semester startat och hur bra har den inte gjort det! Började med lite midsommar på Skarpö med vacker väder, trevligt sällskap, god mat och härliga drycker. Midsommardagen spenderades med samma sällskap i solen, gick på långpromenad och bara njöt. Söndagen blev det bankomatkortet som fick jobba lite då jag var på shopping i stora staden med mor min och bjöd henne på lunch. Söndagen låg man i solstolen och stekte hela dagen, och ja, jag fick faktiskt en del färg! Idag gjorde jag något jag aldrig gjort förut. Jag fixade mina naglar och jag älskar dem! Hur ska jag nu kunna leva med mina vanliga naglar efter detta? Gjorde ju naglarna fina eftersom jag ska på bröllop på lördag. Men vi får se, kanske något som jag väljer att ha, mitt egna vardagslyx?


Mina naglar!


Kommentarer
Postat av: Fia

så fina så! :) tack för idag!

2010-06-29 @ 20:33:10
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Sofie

Helt galet fint! :-)

2010-06-30 @ 11:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0