dancing queen.

Jag ska vara ärlig, har faktiskt suttit och tittat på lets dance dessa fredagar. Oftast för att det är roligt, jobbar dagen efter och det är bara så härligt att titta på dans. Man blir så glad! Känner hur de rycker lite i fötterna och man skuttar runt lite för sig själv närman t ex ska hämta ett glas vatten eller nått. De flesta danserna ser så roliga ut, speciellt de snabbare. Men jag har verkligen noll kordination (stavas de så?) och inte allt för mycket taktkänsla. Men fatta vad roligt. Att dansa och känna sig duktigt och ha svinroligt på samma gång. Hur kul skulle inte det vara?

Det är så mycket jag vill nu. Dansa. Flytta (yeaaaaaay!). Åka utomlands. Dricka champange i solen. Shoppinghelg i London. Oh allt möjligt. Men det är drömmar. Men just nu, detta lyckorus jag har i kroppen är helt fantastiskt. Just nu sitter jag och tittar på tv, avnjuter ett glas rosévin. Blev så sugen då det var så mycket sol ute idag att man nästan kände vårkänslor, ifall man bortsåg från all snö på marken.


Btw: This is my new home.



Kommentarer
Postat av: Malin

Är det, på riktigt?? FAN VA FINT!!!

2010-03-06 @ 12:35:39
URL: http://maalinwiklund.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så himla fin den är, så glad för din skull! :) Puss

2010-03-06 @ 14:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0