All by myself

Det är verkligen en riktigt bra låt faktiskt. Hon sjunger ju så sjukt fantastiskt. All by myself... Ja, så känner jag det ibland jag. Kan inte fatta att jag är ensam. Jag har ju självklart min underbara familj, fantastiska kompiser, så många som tror på mig och ställer upp för mig. Men jag kan andå känna mig ensam. Jag hatar den känslan. Sedan har jag suttit och tänkt lite idag.  Ovanligt eller hur? Varför är min blogg så tråkig? Alla som jag läser skriver intressant eller roligt. Jag verkar bara kunna skriva när jag är ledsen, besviken eller arg. Är inte det konstigt? Idag är en av de sämre dagarna igen. Tankarna bara rullar hit och dit och jag känner saknad. Fuck! Jag hatar det. Jag vill inte sakna dig. Varför kan jag inte få bestämma sånt själv? Du finns i mina tankar, i mina drömmar, ja överallt! Varför kan du inte bara försvinna för några sekunder per dag så jag slipper? För just nu blir jag ju inte glad av att tänka på dig. Jag älskade tiden vi hade tillsammans, tro mig inte fel där. Men just nu tänker jag bara på dig och henne and it kills me. Varför är det så orättvist att jag inte kan få en enda stund per dag eller per timme som jag slipper tänka eller att bli påmind om dig eller oss? För jag vet ju att det slipper du, du har redan gått vidare och jag finns inte kvar där. Jag blir nästan avundsjuk.

Men men, till något roligare. Var på  Orup + Lena igår med jobbet. Det var riktigt bra! De sjunger så otroligt härligt tillsammans och det var en riktigt bra show. Jag är nog ett litet fan av Lena PH om jag ska erkänna. Hon sjunger grymt, bjuder på sig själv och har en gahdamn (eller hur det stavas) kropp! Tänk om man kunde vara lite mer som hon?

Måste bra säga tack E! Sitter här och var lite halvnere så kommer du och så börjar vi prata om vår resa och direkt får du mig på toppen humör, det får du jämt! Tack så mkt!

Kommentarer
Postat av: Erica

visst piggar de upp å tänka på resan! jag längtar så och ser så mycke fram emot de. man har nått å kämpa för nu! :D nu måste vi bara ta oss i kragen å träna lite. haha

2008-12-04 @ 22:27:13
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0