Adventsmys

Då har man haft lite adventsmys. Mormor och Morfar kom förbi på lite fika med nybakade lussebullar och julmust! Var jättemysigt. Synd bara att det blev fel med färdtjänsten så Farmor och hennes pojkvän (eller vad man ska kalla honom) aldrig kom. Lite virrigt där i huvet ibland. Nu sitter jag här då och bara väntar. VÄNTAR! För snart, någon gång under kvällen kommer jag få nyckeln till min lägenhet. Kan inte fatta det! Imorgon har jag min egna lägenhet som jag kommer få vara precis den jag är i. Inreda precis som jag vill. Imorn kommer alla mina fina möbler för IKEA också. Så då ska jaga och systeryster gå med hunden till lägenheten och vänta på att lasset kommer. Hoppas de inte kommer allt för sent bara så att man hinner bygga ihop lite möbler. Skulle ju vara toppen!

Så måste ju berätta lite om min helg. Igår var det ju jobb först. Börjar verklgien få ont i halsen nu på grund av möglet i källaren men annars så är det ju bra. Sedan kom Malin, Petra och Johan så åt vi på Tavobar sedan var det dags att röra sig ut till Kvarnholmen för att se på Stjärnor på is! Det var faktiskt riktigt roligt och gud så duktiga de var! Mycket duktigare och roligare att se dem åka på riktigt än när man ser det på tv. Så det var en lyckad och trevlig kväll. Sedan så skönt att komma hem och SOVA för än gångs skull. Sov enda tils klockan halv 12 imorse och det var så otroligt skönt. Och att vakna av doften till nybakta lussekatter är ju inte helt fel. Kanske börjar få lite julkänsla i magen ändå?

vackert

...

But everything without you seems to make me sad
I thought we were good we were meant to be
The way it turned out is still a mystery
No I can't even read the news today
Reminds me of yesterday

...

fnissighet

Ja, fnissighet. Det är inte ett riktigt ord, det vet jag. Men det är känslan jag har haft i kroppen de senaste dagarna. Mycket för att jag träffade M i onsdags, sedan varit så sjukt trött att det slagit åt flumhållet + att jag och E hade en toppenkväll igår. Kom ju inte riktigt fram till vart vi skulle åka på semester, men fan vad roligt vi hade. Inte skrattat så där mycket på, ja jag kan inte ens minnas. Att ligga och prata på natten och bara asgarva. Fan vad härligt! Tack E! Länge sen jag skrattat så mycket och nu, ja kan vågar faktiskt säga det. Just nu, precis nu är jag lycklig. På insidan till och med! Det känns så skönt att kunna säga det faktiskt. Det enda som  "förstör" min kväll är att jag ska jobba imorgon. Men annars så har det varit toppen. Så skönt att jag varit så glad idag och i går och i onsdagseftermiddag. Helt fantastiskt! Sen nu har jag ju så sjukt mycket att se framemot! Släkten kommer på söndag, det är första advent, sedan får jag nyckeln till min nya lägenhet + att jag får the IKEA skit på måndag. Kommer blir GREAT! Dags att ta lite mer vin sen forstätta titta på Pirates of the caribbean (eller hur det stavas) med syrran och mamma:) Så mysigt!


Tack igen E! So happy to have you in my life! <3



freedom

Idag har jag då haft dagen ledig. Tänkte sova lääänge, men så blev ju såklart inte fallet då jag har en mysig liten (okej inte så liten) som ville ta en promenad i snön + att byggnadsarbetarna kände för att praktiskt taget försöka banka sig in genom fönstret hela morgonen. Så vart inte allt för mycket sömn. Dagen spenderades först med att ligga och vara död i soffan, vilket jag behövde. Sedan, runt lunch, försökte jag äta frukost/lunch men som jag självklart inte fick behålla. Min kropp strejkar verkligen. Sedan låg jag halvdöd i soffan, men magont och huvudvärk. Sedan blev det att åka till Täyby C med M. Tack för att du förgyllde min dag! Jag har varit på såå bra humör sen vi sågs! Tack, jag behövde det verkligen! Nu har jag massa, eller okej massa men en del, räkningar att betala. Hyran för nya lyan måste betalas, hemförsäkring, Shurgard och ja, allting. Det vill jag ju egentligen inte betala, men vad har man för val? Men fatta att jag får min nyckel om mindre än 4 dagar liksom. Känns helt sjukt, men fantastiskt. Snart har jag ett eget hem!

Nej, nu ska man titta lite granna på Grey's Anatomy, betala räkningar samt, ja njuta av att... jag vadå?

Used to..

Jag har kommit på en grej. Att jag är en ganska så tråkig bloggare. Bara klagar konstant, det är väl inte kul heller? Även om livet just nu är kasst och jag inte har mycket ork för något så är det ju bara tråkigt. Självklart kommer jag aldrig sluta skriva vad jag känner, tycker, tänker och så vidare men lite roliga saker kan man ju alltid skriva om också, right? Javisst, jag har det ganska tufft just nu, mycket känslor och allting svänger hit och dit. Men vadå, det kommer bli bättre. Det vet jag. Dig kommer jag alltid sakna, men än har jag ju inte förlorat dig, eller hur? Jag har förlorat oss, men inte dig. Jag menar, vi kommer lösa det här på någotvis. Samma sak gäller allt annat om händer, det kommer bli bra på ett eller annat sätt.

Just nu har jag ju en hel del saker att se framemot. Jag får min nyckel till min lägenhet i helgen, får flytta in på måndag, hoppas på att få mina möbler då, sedan blir de ju den riktiga inflyttningen helgen efter. Sedan ska det ju bli en tatuering. Och framåt sommaren så ska jag och Erica åka utomlands någonstan. Vi ska rymma, eller hur?

Nej, jag måste nog sova. Är så trött i kroppen och mentalt. Både på grund av mitt kaotiska liv just nu samt att jag jobbar arslet av mig. God natt!



...

You used to talk to me like I was the only one around
You used to lean on me..the only other choice was falling down
You used to walk with me like we had nowhere we needed to go
Nice and slow, to no place in particular

We used to have this figured out
We used to breathe without a doubt
When nights were clear you were the first star I'd see
We used to have this under control
We never thought...we Used to know

...

komplicerat...

Då är jag hemkommen från detta snökaos. Går in på facebook för att kolla läget lite grann. Så ser man att As nya tjej ändrar sin förhållandestatus där. Alltså varför är jag en "kompis" med henne där? Det är ju bara smärtsamt. Varför ville hon ens bli det. Fattar inte. Gud vad jag är trött på allting! Varje gång jag har en helt okej dag så kommer någonting och drar ner mig igen. Nej, jag "älskar" inte dig längre på samma sätt. En del av mig kommer alltid ha känslor för dig det vet du. Men undrar verkligen hur framtiden kommer bli. Du borde ju förstå att vi "aldrig" kommer kunna vara sånna vänner som jag vill. Det kommer aldrig hända. Hon kommer aldrig tillåta det och när du behöver göra det valet så vet jag att det inte kommer vara till min fördel. Förstår du inte det? Vi kommer aldrig kunna vara vänner på grund av allt och alla. Varför måste allting vara så jävla komplicerat jämt?


*suck*

Lördag

Jaha, och då var det lördag. Sitter här så sjuuukt trött. Fattar inte varför. Tror kroppen börjar få nog nu av all skit som hänt och att jag jobbar konstant. Börjar fan bli orolig hur jag ska orka med att jobba så gott som varje dag enda fram tills juni utan ett enda break. Inte ens julen får jag ett break. Jobbar typ ALLA dagar som man "får" jobba på. Damn I'm so tired! Känns som om jag utstått en boxningsmatch, sprungit ett maraton och simmat 4636 mil. Hela min kropp är verkligen så sjukt trött. Både mentalt och fysiskt. Helt stört ju!

Men men, bara bita ihop. Jobbar tills på tisdag innan det är en dags vila igen. Men idag var det ändå ganska så kul på jobbet. Eller det brukar det ju vara. Men det var så otroligt mycket kunder idag att ja, jag hann inte ens lämna min plats bakom kassan. Sen så gjorde jag nått spännande! Varje butik har fått in en present, med massa fina saker i, men bara EN enda per butik. Ganska så dyr var den också, 1000 kr kostade den. Så den är ju inte så jättelätt såld. Så därför blev det en tävling inom företaget att den som sålde den kommer få en badrock av Body Shop. Och vem säljer den om inte JAG?:) Hihi så nu är jag faktiskt lite stolt över mig själv och väntar på att min nya, mysiga badrock ska dimpa ner i butiken, direkt från England! Är man inte lite grym ibland ändå?


panic attack

Jag satt och funderade lite på tåget hem idag och tänkte, konstig nog, hur det skulle kännas att få en sådan. Men sen kom jag på en sak. Jag har nog haft ett antal de senaste månaderna. På grund av allting som hänt. Den känslan är obeskrivlig, inte på ett bra sätt då. Först börjar hjärtat slå snabbare och snabbar, dubbla slag ungefär. Det känns som om hjärtat försöker slå sig ut ur bröstkorgen. Sedan får man svårt och andas och till slut så slutar man. Man kippar efter luft men får inte ner någon luft i lungorna. Panikkänslan sprider sig i hela kroppen så man känner hur det nästan pirrar i fingrar, armar och ben. Till slut får man panik för att man inte får luft. Tårarna bara sprutar och nästan hela kroppen rycker för att varje muskel spänner sig. Det slutar med att man får försöka tvinga sig ner på golvet och ligga raklång för att få ner någon luft. Mamma har till och med dragit ut mig på balkongen i linne för att jag ska få ner någon luft. Fruktansvärt obehagligt. Antingen det eller att man blir sönderkramad bara för att man ska lugna ner sig.

Nu när jag tänker på det har det hänt flera gånger än jag kan tänka på det. Eller snarare kommer ihåg. Jag hoppas bara att jag slipper känna den känslan igen. För rolig är den inte. Att få en sån attack eller vad man ska kalla det är inte kul. Att hjärtat slår så fort och hårt att jag tror att jag ska få en hjärtattack istället för en panik attack. Ska men verkligen behöva känna så när man endast är 22 år gammal? En rädsla för att hjärtat ska gå sönder och sprängas i bröstkorgen.



...
Look in my eyes
You're killing me, killing me
All I wanted was you
Come, break me down
...


excited

Wei vad jag är excited! Har precis beställt alla möbler som jag ska ha i min nya, fina lya! Fan det är inte långt kvar nu. Det är liksom mindre än två veckor! Kan inte fatta det! Om 2 veckor har jag min egna lya, kommer få inreda de preciiis som jag vill och bara leva loppan! Kan inte vara med fantastiskt!:D Adressändringen är redna klar. Då är det bara bredbandet kvar då. Kanske dags att boka det direkt? Hm.. fan vad spännande det är i alla fall! Och A, du är så välkommen, bara så du vet! Alla andra också såklart! Hoppas du är redo för att bygga möbler med mig E;) Det enda som fattas nu är min kära dator! Please come back! Känns lite fel att sno mammas dator konstant...


I'm so exited!


I'm sorry

My heart is pounding, the blood is streaming, my friends.
And I can't be whole again, I can't be whole again
I'm sorry

The poison's inside now
And the soul's not aching, I'm scared
Cause I will not love again, I will not love again
It kills me inside, it kills me inside




breathless

Once upon a time I was falling in love
But now I'm only falling apart
Nothing I can do
A total eclipse of the heart

...

And I need you now tonight
And I need you more than ever
And if you only hold me tight



tears and happiness?

Det är konstigt hur man kan vara glad och ledsen på samma gång. Har varit en bra dag ju. Pratade med A idag, kändes bra och allting. Var (nästan) som om vi var vänner. Kändes liksom "normalt" att prata. Hoppas vi kan bli bättre på det. Sen så har jag och E börjat planera vår framtida resa till, ja gud vet vart. Fick t o m OK från chefen att jag kan boka en resa då vi tänkt åka ungefär. Vilket är great! Sen satt jag och tittade ut grejerna som jag ska köpa på IKEA för typ 13253 gången. Men bestämt mig för att ringa och beställa istället så att jag verkligen kan försöka få det på den dagen jag vill. Annars kan det bli lite svårt. Det kändes också kul. Men när jag fixade med min adressändring rann det några tårar.. Det är inte helt lätt egentligen. Då kände jag hur det knöt sig i magen och fick en ilning genom hjärtat. Då var det ju verkligen på riktigt, nu finns det ingen återvändo längre. Vårt kapitel tillsammans är avslutat. Det kändes hemskt.

Sen har jag börjat tänka, som vanligt. Tankarna bara rullar. Hit och dit. Blir galen ibland. Får tankar som om du inte kan älska mig, hur ska då någon annan kunna göra det? Hur ska jag kunna göra det? Jag anser ändå att jag är en bra människa, att jag sätter andra före mig själv, att jag alltid försöker ställa upp för alla och få dem att må bra. Men är jag inte värd att bli älskad? Vad är det jag gör som är så fel att jag ens känner så här ibland? Jag kan inte göra något annat än att vara den jag är, eller just nu vet jag ju inte riktigt vem det är, men det är allt jag kan göra. Men de tankarna som nu bråkar i hjärnan är älska mig för den jag är, är det verkligen så svårt?



new beginning

Alltså fan vad härligt! Tack E! Nu har vi så jävla mycket att se fram emot tillsammans! Vi ska tatuera oss, åka på semester, spendera midsommar tillsammans! Alltså FAN så härligt! Tack att du förgyller min dag!

any given sunday

Här sitter man. En söndagskväll och bara.. vet inte ens med vilket ord jag ska beskriva det med. Dagarna går verkligen upp och ner, upp och ner. Idag känns det i hjärtat att det är en lite sämre dag. Sad people around me. Not fun. Jag gillar inte tårar. Hatar att se andra ledsna. Men idag har jag bara en en konstigt klump i magen. Saknar dig idag. Är det okej? Hm.. antagligen inte. Inte saknar du mig. Jag är ju redan borta för dig. Typiskt. Undra när vi ses igen. Är det när jag hör av mig? Satt och tänkte idag faktiskt, var över en månaden sen jag träffade min katt. Saknar honom något fruktansvärt. Imorgon fyller den lille 1½ år. De kommer säkert inte ens A ihåg. När han föddes. Alltså hans födelsedag. Men det gör jag. 17:de maj är han född. Min lille älsking. Gud vad jag saknar dig! Längtar så tills du finns här hos mig. Du blir det enda som vi har gemensamt sen, känns det som.  Varför kan vi inte vara i varandras liv? Jag vill så gärna det. Men kommer det verkligen att fungera? Vad tror du?


annoying..

Alltså nu börjar de fan bli grymt irriterande. Jag hatar att må illa. Det värsta jag vet. Men nu gör jag det verkligen konstant. Mår illa ordentligt. Spytt 4 mornar i rad nu och det känns inte okej. Varför kan det inte bara lägga av? Ush, vill inte må illa mera. Och samtidigt så vet jag varför. Jag äter inte. Jag VET. Men jag kan inte. Jag försöker. Men det går inte. Kroppen strejkar. Den vill inte få ner mat i min kropp. Så fort jag får in maten i munnen så får jag kväljningar och känner att allting är på väg upp igen. Är det normalt? Middagen det går finemang, men alla andra mål om dagen som man ska äta går bara inte att få ner. Jag kan liksom gå en hel dag, från morgon till kväll, att leva på ungefär 4 tuggor mat. Det är inte normalt. När jag väl får i mig frukost så kommer de upp innan jag hinner gå till bussen. Lunch, ja det ska man ju inte prata om. Då äter jag kanske 4-5 tuggor innan jag får samma känsla igen. Det är så annoying! Varför kan jag inte bara få bete mig normalt, äta normalt... Varför går det inte? *Suck* Äter t o m knappt godis längre, och ni som känner mig vet att det inte är normalt. För mig. Om jag tänker efter så har jag mått illa i kanske.. 2-3 veckor nu? Det är ju fan inte normalt. Men hur fan kan man må illa och försöka äta och sedan spy, när det inte finns något kvar? Det är bara sjukt smärtsamt ju. Nej, nu är det väl dags att ta tag i livet igen och försöka få ordning på saker. Men hur ska jag kunna äta igen? Är aldrig hungrig, mår illa av allt jag stoppar i mig och jag kan inte äta en normal portion. Tror min magsäck typ krymt 5 storlekar på bara några veckor. Samma gäller min kläder. Men det är ju bara positivt i och för sig. Vill ju gå ner i vikt. Fan vad mycket roligare det är att köpa kläder. Nu sitter de snyggt i alla fall:D

Time to go, illamåendet har typ börjat igen...

Efter 3 timmar hos frisören!



Resultatet av 3 timmar hos frissan!:) Inte helt blond än men gud vilken skillnad! Nästa gång, måste göra de i olika steg annars så skulle jag tappa allt hår, då kommer jag bli blond a la jessica simpson! Skönt att ta de i olika steg, då ja absolut inte vill tappa håret!  Men jag har blivit grymt mkt ljusare, I LIKE! Sedan så har jag ju då klippt av ungefär 1½ dm. Det känns riktigt skönt! Welcome my new me!

true love


Love knows no limits and ture friendships last a lifetime


i love my friends




Keep smiling, keep shining
Knowing you can always count on me, for sure
That's what friends are for
For good times and bad times
I'll be on your side forever more
That's what friends are for




varför måste man alltid ha en rubrik?

Att skriva en rubrik är nog det svåraste med att blogga. Kommer aldrig på något bra. Jaha, kanske man ska berätta om helgen lite grann. Har ju redan berättat om lördagen, men inte om söndagen. Då var det först IKEA där jag spenderade alldeles för mycket pengar, men fan vad värt det var! Hittade min drömsäng som jag faktiskt bestämt mig för att köpa. En dubbelsäng, vill ju inte sova ensam för evigt! :) I söndags var det ju farsdag så blev en liten farsdagsmiddag innan det blev dags för att förvandla sig till en rockbrud, ja hur man då ser ut då. Men det vart jeans, svart lite halvt om halvt urringad tröja och lite svartstotade ögon. Det kanske räknas som rockbrud? Sen drog jag för att möta Erica i danderyd. Vi skulle dra till Pub Anchor för att glo, på det grymt bra bandet, Subtopia. Riktigt jävla grymma var dom! Dock vart ju jag och E lite trötta då vi trodde att de skulle spela vid kl 22, var ju ändå en söndags liksom, men nej. De började inte spela förens kl 23.30. En grymt bra kväll, faktiskt några öl i blodet, och en hemtripp runt halv 2 på natten. Hemma klockan halv 3 var jag. På en söndag. När man ska upp och jobba dagen efter. Tills klocken halv 10, då det var en (väldans trevlig) kundkväll med tjejerna i familjen för att ge dem en make up kväll. Det var väldigt trevligt.

Sorry igen A, var faktiskt trevligt att träffa dig, även om jag kanske inte visade det så bra. Var dock inte så förberedd så då vart det lite svårt. Förlåt för det igen. Men det gör fortfarande lite ont så det är därför. Hoppas du kan förstå det. Hoppas vi kan träffas snart igen men på ett lite annat sätt. Tack för att du kom förbi och hälsade ändå.

Nej, nu börjar jag nästan bli lite nervös faktiskt. För idag, ikväll, är sista dagen som jag kommer vara mörkhårig! Imorn kommer slingorna och klippningen fram så att jag kommer bli blond, nyklippt och fan så fräsch!;)
So watch out boys, here I come!

feelings..



Here I am, once again
I'm torn into pieces, can't deny it, can't pretend
Just thought you were the one
Broken up, deep inside
But you won't get to see the tears I cry
Behind these hazel eyes

I told you everything, opened up and let you in
You made me feel alright, for once in my life
Now all that's left of me is what I pretend to be
So together, but so broken up inside

Cause I can't breathe, no I can't sleep
I'm barely hanging on





En bra låt som oxå passar in på mig lite grann, ibland..



Weekends over

Jaha, då var även dena helg över. Den gick över ganska så fort. Men trevligt har jag haft det, förutom allt tjaffs i fredags då. Igår spenderades dagen i pyjamas hela dagen, men en Harry Potter rulle och smått illamående (vilket jag alltid gör nu för tiden). Efter det var det dags att göra sig vacker för att åka in till stora staden och se på bio, the new bond, med O. De var väldans trevligt. Efter bion tog vi en öl på Tiffany's. Okej, jag tog 2. Kom hem vid klocken 2 så de tyder ju på en lyckad kväll. Sen var de att gå en från bussen i ösregn, det var ju fan mindre trevligt!

Sen idag bär det av till IKEA för att kolla på lite grejer till lägenheten. Känns så knäppt ändå. Jag tycker det ska bli kul, samtidigt så sticker det till i hjärtat varje gång. Ush, kan inte sluta tänka på allting. Varför kan jag inte få slippa tänka på det förflutna. Fick en lite lite panik när jag läste ".. med storebror och hans girlfriend..". Det kändes lite som en kniv i hjärtat, eftersom det inte längre är jag som är hans girlfriend. Men vill jag verkligen vara det egentligen? Liksom, den personen som jag älskade har sårat mig något oerhört, vill man verkligen vara med den personen då? Hm...

Jag ska helt enkelt sluta bry mig. Bara "stänga" av alla känslorna och titta på framtiden och alla fantastiska mysiga människor som finns där ute som jag träffat och inte träffat än. Life has just begun!



tårar

Varför kan det inte gå en enda jävla dag utan skrik, bråk, tjaffs och tårar? Jag orkar inte med att det alltid ska vara så. Är det verkligen så det ska se ut? Suck.... Dags att sova, annars kommer jag inte orka med en morgondag..



voices



It's like I'm lost
It's like I'm giving up slowly
It's like you're a ghost that's haunting me
Leave me alone
And I know these voices in my head are mine alone
And I know I'll never change my ways
If I don't give you up now



this is how I feel...




I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake, a smile, a laugh
Every day of my life



berg och dalbana

Okej då! Livet är verkligen en konstig sak tycker jag. Det vänder hit och dit och upp och ner. Konstant. Aldrig kan jag veta hur nästa dag, timme, minut ska se ut. Eller hur jag kommer känna eller så. Det irriterar mig. Jag orkar inte vara emotionell fucked up längre. Så kannågon berätta för mig hur man ska orka? HUR gör man? Kan någon snälla berätta det så att jag slipper.

Men för att komma till något annat så måste jag ju berätta om den härliga halloweenfesten som jag var på i lördags. Det var riktigt kul. Jag var Bloody Mary, spookey eller hur? Nämen det var riktigt trevligt och jag kände mig faktiskt uppskattad över att jag var där. Från båda könen, haha! De var en tankeställare eller hur?;) På det sättet var det inte, men i alla fall.

Sen idag har ju spenderat dagen med Karim, Body Shops egna make up artist. Jag är så sjuuukt avundsjuk! Han är bara så grym och så duktig. Varför kan inte jag vara så bra? Hmh, jag får nog ta och öva på det där. Han var helt fantastisk. Grym på att sminka, använda färger och mixa saker hit och dit, och det såg inte ens ut som om det var svårt. Haha, tills man själv ska prova på det vill säga. Men det var trevligt, så nu ska jag bli proffs har jag bestämt!


"...Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid..."

- Vackert!



hm..





Feeling a bit happy for once!



nothing

Det är helt sjukt. Jag har så många tankar, funderingar, känslor.. Men kan inte få ut några. Jag har skrivkramp, kan man säga. Jag är fortfarande ledsen och kan inte riktigt förstå att jag redan är "bortglömd". Men samtidigt så känner jag bara FUCK IT! Varför ska jag ens bry mig. Jag är en bra människa, jag var en bra flickvän, jag satte alltid oss och förhållandet först. Jag gjorde allting och det hjälpte inte till slut i alla fall och nu är jag trött på allting. Jag tänker inte sitta här och vara ledsen, okej ibland kommer jag vara det för det är här fruktansvärt svårt, men inte fan ska jag gräva ner mig själv mer. Du har gjort ditt val, ditt val är att inte ha mig i ditt liv längre (på det sättet) och det är totaly up to you. Jag kan bara hoppas, och jag vill ju att de ska bli så, att vi på något sätt kan vara vänner. Men just nu är det bara så sjukt svårt. Att veta att du redan älskar en annan.. att en annan har tagit "min plats". Nu känns det inte speciellt bra. Kan inte fatta att hon redan går runt i mitt (gamla)  hem och ändrar saker som jag, vi, fixat med. Ush.. But as long as you're happy, I'll try to be happy for you A, just for you.

Just nu känner jag mig bara tom. Ett totalt nothing,,, nothing.. Jag har ett krossat hjärta, men utöver det är jag bara tom. Att se mig själv i spegeln skrämmer mig, aldrig har jag sett så livlös ut i ögonen någonsin. Aldrig har jag känt mig så tom...

devastated

Jaha, det var det då. Allting som jag byggt upp är borta. Trodde att jag skulle klara mig igenom det här. Men nu kom dödsstöten... Hur ska jag klara mig nu. Vet att jag kommer göra det, vet bara inte hur.


Han har redan en annan, jag är redan ute ur bilden...


RSS 2.0