wonderful

Denna vecka har bestått av vädligt mycket jobb, jobbiga möten samt långa dagar. Och än är den inte slut. Två hela dagar har jag kvar att jobba, men vad fan för det? Idag är det fredag! Imorn är de lördag. Jobbar tråkigt nog mellan 9.30-18.00. Ingen toppen tid att jobba på en lördags, speciellt inte när det vankas superfint väder. Men men. Ska ju i alla fall göra mycket roliga saker efter jobbet. Ska nämligen se Subtopia spela. Så great! Dom är riktigt grymma att titta på. Spelar bra och sjunger fantastiskt. Så det ska bli så roligt. Sedan är det söndag och då ska jag jobba sedan träffa min underbara mamma och fira henne!

Måste ju berätta om min och Es härliga kväll igår. Vi bestämde oss för att träffas hos E. Svullade i skagen på crostini, kycklinggryta med pasta, för att sedan avnjuta chips med lite dipp, samt dricka nått glas vin eller två. Så underbart att göra det på en torsdag. I ösregn. Att gå hem var inte speciellt trevligt dock. Väldans kallt & blött. Dock hade E väldigt kul på vägen, då hon hoppade i nästan varje vattenpöl hon såg. Gud så charmigt!

Nej, dags att hitta på något. Äntligen slutat relativt tidigt, det är sjukt soligt ute & bag-in-boxen står på kylning i kylen. Life is good!

patetiskt..

Satt faktiskt och läste igenom gamla inlägg. Från när allting hände. När jag mådde dåligt så utav helvete och kände som om ingenting var värt något. Fan så patetiskt. Okej, I loved you with all my heart. Kommer aldrig hata dig för något oavsett, vilket är sjukt ändå då du sårat mig ganska så rejält. Men fan seriöst. Ingen är värd att jag ska känna så. Varför vara så sjukt "deprimerad"? Tråkigt liv man hade då liksom. Att vakna varje morgon med att spy och må så sjukt dåligt, och Nej, allt handlar inte bara om dig, även om jag inte nämnt något annat. Vadå skillnad. Nu vaknar jag varje dag med ett leende, är nyfiken på vilka nya människor som jag ska träffa. Vilka som ska få mig att skratta och hur dagarna ska sluta. Hittills har de slutat med att jag t o m somnar med ett leende på läpparna. Även om det känns så otroligt skönt, så är du bortglömd nu. Jag tänker på dig ibland och det vi hade, för vi hade de ju bra till viss mån. Inte lika bra som jag fick omvärlden att tro, för ärligt talat så mådde jag aldrig bra. Kanske känns elakt,men det har ju inte bara med dig att göra. Måste ju erkänna att jag trodde inte att jag var "singelmaterial", alltså att jag skulle passa som singel och nu har jag så sjukt kul och kan inte ens tänka mig att ha ett förhållande. Nu ska jag leva bara för mig och ingen annan. Fan vad patetisk man har varit alltså, fy. Inte ens efter fem år är du värd det. Sorry! Allt detta prat om att "vi måste förbli vänner" what the fuck? Varför skulle jag vilja det? Så känner jag nu. Okej, fem år var lång tid. Men så som allting slutade, hur jag bara försvann ur ditt liv på vad var det egentligen,, 2 veckor? Hur kan det finnas någon vänskap där då? Nej, det kommer inte finnas något dära. Nu är det jag som glömt dig och ska jag vara ärlig, det känns faktiskt riktigt skönt att inte ha dig i tankarna. Saknar dig, ja till viss del gör jag ju det, eftersom 5 år var en lång tid. Men jag är inte orolig, kommer hitta nån som faktiskt tycker om och älskar mig för den jag är och inte försöker ändra mig eller klagar på hur jag ser ut, äter, tjata på att jag borde gå ner i vikt osv osv. Inte för att låta bitter, men nu borde du va "lycklig" nu har du en mini modell med stora bröst. Gratulerar. Hoppas du är lycklig, honestly. Önskar dig lycka till i livet. Även om jag känner att mellan oss finns det inget att hämta känns det ändå tråkigt att jag inte har dig kvar..

För att ge mitt nya liv en "tribute":
So, so what I'm still a rock star. I got my rock moves. And I don't need you. And guess what. I'm havin more fun. And now that we're done. I'm gonna show you tonight. I'm alright. I'm just fine. And you're a tool so. So what. I am a rock star.

i en evighet

Det här är en av de finaste låtarna jag vet. Och den har en stor betydelse för mig. Men den kommer att få en störra betydelse ändå. Önskar att jag sjöng mera än vad jag gör. Kanske borde börja igen? I love this song.

I en evighet levde jag som om du inte fanns. I alla drömmar var du endå nära, så underbart nära. Och jag trodde jag fann dig, men du var någon annan stans. varenda gång jag funnit nån så såg jag att drömmen inte var sann. tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. för jag trodde att du fanns och väntade mig. ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött. för att möta den vackraste människa jag nånsin mött. det var enkelt och vackert du sa att du väntat mig. jag kunde ana att det fanns en himmel på jorden- jag såg den. och du bad mig att leva mitt liv alltid nära dig. jag följde dina steg och allt jag någonsin drömt om fanns där mig. tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig. för jag trodde att du fanns och väntade mig. ja alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött. för att möta den vackraste människa jag nånsin mött. det finns ingen som lockat mitt hjärta så underbart. med all din ömhet får du sorg och smärta att sakta försvinna. alla skuggor allt mörker som förr var så uppenbart. det  skingras och tillsammans ser vi ljuset. som stiger med solens fart


Haha, sjunger men är så där härligt hes.. (:

chockrosa.

Jaha då var det måndag igen. Och vilken måndag. Trötter är jag. Men dagen har gått bra, och jag hade kul på jobbet. Sminkade en tjej som skulle på studentskiva senare på kvällen och de vart sååå grymt. Hon passade verkligen i de färgerna. Sedan skulle jag träffat min mummie, men de blev inte så. Så bänkade mig framför tvn och såg supernatural tills jag blev för skraj för att fortsätta. haha då är de inte bra att bo ensam. Varje litet ljud fick mig att hoppa till och vända mig om  i tron att något äckligt stod bakom mig. Men än så länge har Rex, the kampkatt, räddat mig. Sen eftersom de var löning tänkte jag unna mig nånting så köpte ascoola string chockrosa med en matchande BH. Så jävla häftigt. Haha får matcha mig med de, mitt chockrosa nagellack samt väska. Coolt!

Så kanske borde berätta om min helg. Fredag var helt okej, stängde dock butiken och var inte hemma förens klockan 11 på kvällen. E lockade mig med mat & vin så duschade snabbt sedan knallade jag över till henne. Vi åt mat, drack vin, flummade lite. Visst inte vad vi skulle göra och de slutade med tegel. Vilket var riktigt kul Shotade, jag buggade t o m med någon random människa. Tog fler öl än jag tänkt, för hade inga pengar kvar när jag kom hem. Plus att ett av mina örhängen var borta. Men de var en riktigt kul kväll. Slutade med att jag fick sällskap iaf, haha av E. För jag orkade inte gå hem.. Fy på mig. Sedan på lördagen vaknade jag till lov, drog hem och duschade, sedan skulle jag och E på loppis, och S följde med. Men sen när vi kom dit så fanns det ingen loppis, den var stängd. VI gick till täby C, knallade runt en stund. Åkte till mig och svullade till sex and the city. Sedan gjorde vi oss redo för att komma över till E på middag och vin och sedan party all night. Och de va riktigt trevligt! Men sova är ju inte något som jag gjort allt för mycket denna helg. Men igår va de mysigt. Eller jag sov ganska bra, hade dock somnat kl halv 5 i lördags. Men vaknade av att jag hade sån kramp i vaden så jag tokgrät av smärta. Sen dess har vaden varit väldigt knas. På G att få kramp lite då och då hela tiden.. AJ! Sedan låg jag i soffan och glodde på Supernatural tills E & T kom över och vi grillade i solskenet, som för den delen hade försvunnit. Men mys var det.

Sedan gick ja och T med E hem och tacka fan för att vi är lättroade. Skrattade som fan. Purr purr & brööl säger jag bara. Hahahahaha, dör av skratt..

Måste ju också säga att damn, de finns söta boys på tegel

tears & no tears

Seriöst. Jag jobbar var eviga dag. Förlåt, men en chef som inte bryr sig ett piss om sina anställda. Jag vet, inget ovanligt men i alla fall. Man blir bara trött. Jag är trött. Sover dåligt, inte lika dåligt som E dock (tänker på dig). Jag börjar tröttna. Älskar att sälja, sminka folk samt ja du allt som har med jobbet att göra. Älskar mitt jobb. Men det bakom som inte syns, det gillar jag inte. Idag har varit en bra dag. Förutom att håret har stått ut åt alla håll, samt att jag har behövt ha en ful blomma i håret, en sjal samt.. äh orkar inte. SKönt att de inte var för många timmar denna dag + dubblet betalt. Men fan ville bara vara hemma. Sova och tycka synd om mig själv. Hade ju inte klagat på sällskap! Kramkalas?

Måste ju erkänna att samtidigt som jag trivs med att bo ensam osv så tröttnar man ju. Ensamheten blir too much ibland. Vad man inte skulle göra för att få en kram. Någon som håller om mig när man ska sova eller bara finns där. Ja, då någon av andra könet. Är tyvärr inte lebb (: Come and keep me company?

Kan ju även nämna att några tårar ha fallti idag... Me no like.

fear & scared

Det är fan helt sjukt. Att man som tjej alltid ska behöva känna sig rädd och osäker. Oavsett om det är ljust ute eller om det är kväll. Om man är på en främmande plats eller hemma, i området där man känner sig trygg. Fick veta idag att en nära väns bästa kompis blev utsatt för ett våldtäktsförsök.. känns helt sjukt! Det hände utanför hennes port och nån jävla främling bara hoppar på henne bakifrån. Som tur är skrek hon så mkt att hennes granne reagerade och de kom ut plus hennes pappa. Även om det måste varit de hemskaste som hon någonsin kommer vara med om, så slutade de med ett riktigt skadat knä som måste opereras.. Stackars flicka. Tänker på dig!

Nu vågar man ju fan inte ens gå ute överhuvudtaget. Om man inte ens kan känna sig trygg hemma, inte ens när man är hemma.. fy.

No I'm afraid och scared..

a lovley song

Did I disappoint you or let you down?
Should I be feeling guilty or let the judges frown?
'Cause I saw the end before we'd begun
Yes I saw you were blinded and I knew I had won

So I took what's mine by eternal right
Took your soul out into the night
It may be over but it won't stop there
I am here for you if you'd only care

You touched my heart you touched my soul
You changed my life and all my goals
And love is blind and that I knew when
My heart was blinded by you
I've kissed your lips and held your head
Shared your dreams and shared your bed
I know you well, I know your smell
I've been addicted to you

Goodbye my lover
Goodbye my friend
You have been the one
You have been the one for me

Goodbye my lover
Goodbye my friend
You have been the one
You have been the one for me

I am a dreamer and when I wake
You can't break my spirit - it's my dreams you take
And as you move on, remember me
Remember us and all we used to be

I've seen you cry, I've seen you smile
I've watched you sleeping for a while
....

i'm hooked

Yepp. Det kan man säga. Snart är det sommaren här och jag är fortfarande kritvit. Så jag måste nog smörja in men kropp med brun-utan-sol så att jag inte bländar alla när det är dags att dra på sig bikinin. Solarium var nog inte min grej riktigt ändå, fan kliade ju som satan över min stackars kropp. Idag är jag ledig och vad gör man? Man skuttar runt i mina fula mjukisar sen 8an med hål överallt, en lilla my knut mitt på huvudet och tvättar, diskar, städar och ja you name it. Allt på en och samma gång. För sånt hinns ju inte med annars. Men har spanat in mitt schema för denna vecka och känns inte alls allt för jobbigt. Jobbar inte så jättemånga timmar och får sluta runt 5 varje dag typ, utom fredag (självklart) då jag slutar kl 19.15.

Men hur ska jag spendera denna vecka? Förutom jobb så ska ja nog ta på mig gjympadojjorna och ge mig ut på en och annan springtur tror jag. Måste ju bli fit for fight nu. Hur ska jag annars lyckas få ragg liksom? Haha. Lite bättre på den fronten tycker jag att de borde bli. Börjar ju känna mig lite lonley nu ju. Okej jag märker att jag nog inte alls är så pigg som jag trodde, eftersom jag skriver på svengelska, blandar engelska och svenska och kan för övrigt inte stava alls.

Har tagit en paus i  mitt fixande här hemma och lyssnar till David Cook. Riktigt bra faktiskt. Sitter och drömmer mig bort. Till Kreta. Solen. Drinkarna. En och annan hottie. Någon som man kan hålla i handen. Låter härligt. Det vill jag ha.

I need some love and affection
Oj. Kom på att jag måste ta på mig mitt ansikte. Alltså sminka mig. Ska möta mamma senare och kan ju inte se ut som en lodis då inte. Ser så sjukt trött ut nu för tiden utan smink. Dock börjar de svarta ringarna under ögonen försvinna och ansiktet ser väl bättre ut i allmänhet sedan kilona rastat av mig. Lite granna i alla fall. Sen så vet man ju aldrig vilken hottie som man kan stöta på i Centrum. Jag har ju ögonen på en del nu, haha. Juste, har kommit fram till att det här med bloggnadet borde jag bli bättre på. Inte för att jag har något intressant att skriva om,men ändå.

I'm hooked on.. you?

------
Låten som jag har på huvudet just nu: Fergie - London brigde
Smakprov :

"All my girls get down on the floor
Back to back, drop it down real low
I'm such a lady but I'm dancing like a hoe
Cause you know what I dont give a fuck so here we go"


smått bakis.

Så går det när man först jobbar på en fest i  några timmar, får dricka hur mkt man vill & vara med och tokfesta tills tidigt på morgonen. Ajaj! Nu står jag här på jobbet och typ sover. M har lovat att vara snäll mot mig idag i alla fall.  Hatar att se bakis ut.. blir ju aldrig bra oavsett hur mkt make up man slänger på. Ser förjävlig ut ändå. Vad jag inte skulle göra för att få åka hem och lägga mig i sängen och bara vara tills jag vaknar imorn. Men nej, sånt kul får jag inte ha. Man måste stå och slava. Slava, haha, är ju fan inte en enda jävla kund här idag. Ganska skönt det, för jag orkar inte med det i alla fall.

Gästbloggare : Maaarieeee
Hej säger hon.

UPDATE: kan ju för övrigt berätta att jag & Marie små tokdansar till Five - when the lights go out. Illa? Jajjamän..

live to fight another day

Hum.. Idag är en helt okej dag ändå. Även om jag är lite sådär halvtrött efter några glas vin för mycket igår. Speciellt eftersom jag kommer jobba från kl 9.30 tills, jadu, när de bestämmer sig för att festen är slut. Japp, idag ska jag vara en liten söt servitris på en fest tillsammans med E. Hoppas bara jag inte är helt fel klädd nu. Men det blir säkert bra. Hade ju i för sig varit skönt att va ledig och göra nått skojigt ikäll. Sånt som får mig att le till exempel.

Lite komiskt ändå. Glor på fejan och vad får man se. The ex and the new one. Och ta mig fan.. Känner bara att det är så gryyymt skönt att vara singel. Ännu ett nytt förhållande att lägga till på listan medans jag är ute och gör stan osäker och bara lever livet. Fucking great! Satt faktiskt och tänkte lite granna för nån dag sen (otroligt va?). Jag har inte pratat med honom sen i februari. Det är ändå ganska lång tid ändå. Inte sett honom sen december. Trodde faktiskt att vi skulle ha mera kontakt ändå, var ju ändå tillsammans i 5 år. Men det var då de. Nu exitrerar man kanske inte längre? Efter som någon ny, yngre modell, har tagit "min" plats. Men vad gör det? Livet leker ju. Hakuna Matata, liksom.

Sjukt ändå hur snabbt man anpassar sig till sitt nya liv. Och, ska jag vara ärlig så trivs jag för fulla muggar. Är äntligen blond igen, smalare, gladare och ja faktiskt lyckligare.Och sen ska jag ju inte klaga på de nya kontakterna som jag fått, riktigt härliga kontakter måste jag säga. Nej, tror jag måste vara lite duktig nu. Inte så här på jobbet och göra sånt här bus.

Så nu får jag ta mig kragen


and live to fight another day... great!

fight

I know that this is not my fight to fight. But I will fight, for you. Only for you. You are not alone. I will fight for you.
And I send you all my love. Every minute of every hour of every day.

naturdiet = milkshake?

Hell no! Säger jag bara. Köpte naturdiet med päronsmak för att jag hört att den var en av dem som smakade bäst, nästan som milkshake. Så som min kompis sa. Så provade jag det och jag kan konstatera, NEJ, inte fan smakar de milkshake! Smakar som nån konstig välling som är grynig & med en halvskum eftersmak av päron. Men va fan, vad gör man inte för att bli smal och vacker?

indianhopp

Sådär ja. Då var lägenheten ren och fin igen. Dragit ett varm med dammsugaren, städat, plockat undan och t o m diskat. Så nu känns det lite hemtrevligt igen. Tack E för besöket det var väldans trevligt, även om du kom för att utnyttja mitt internet. Erkänn! Efter att både varit trötta och lite osociala mot varandra och jag tagit en dusch var det dags för lite skratt. Sedan skulle E gå hem, både för att hon var trött och att jag satt och såg dubbelt på henne. Förstår inte vad det är med mig och min trötthet. Gaaah! Följde med henne halva vägen hem, eftersom vi bor så nära varandra nu, underbart! Det slutade med att vi sprang i kapp i en backe, hoppade indianhopp och andra knasiga grejer. Alla som såg oss, om nu någon såg, måste trott vi var galna eller fulla 14 åringar. Själv såg jag ut som en härlig hiphopare i mina baggiga brallor, stor jacka samt kepsen på sne. Haha. Nej dags att ta mig i.. strumpan? Och går och lägger mig. 11 timmars arbetsdag imorgon. Yeah, not!


tha bomb

Okej, nu ska jag faktiskt vara ärlig. Det ser FÖRJÄVLIGT ut hemma hos mig just nu. Känns som alla ton kläder som jag faktiskt har ligger på en stol eller på golvet. Det är grejer överallt på både mitt soffbord och frukostbord. Men det känns som om disken förökar sig snabbare än dammråttorna som bor under min soffa. Hur kan det vara så? Jag som brukar ha sån bra koll. Fuck it! Jag måste ta mig.. ja vart man nu tar sig nånstans för att komma igång. Imorn är det bara att åka hem efter jobbet. Tokstäda, fixa och trixa sedan ge mig ut på en snabbpromenad alternativt en liten springtur.

men hur tänkte du nu?

Ja, jag undrar det. Hur kommer det sig att jag ALLTID måste göra allting samtidigt? Kommer hem från jobbet, springer förbi ICA Stop en snabbis och att inhandla lite grejer, eftersom kylskåpet typ skriker av tomhet. Så fort jag kommer innanför dörren börjar jag plocka upp varorna, slänga in smutstvätt i maskinen, laga mat samtidigt. Det slutar med att jag står halvnaken och steker maten samtidigt som jag diskar och ser till att all tvätt fixas för nästa maskin som ska köras. Undrar va grannarna tycker om att jag står i typ endast linne och lagar middag? Glömde att jag lekte med katten samtidigt också. Fan, jag är verkligen en tjej ibland. Fan vad jag kan köra multitasking alltså.

 
UPDATE: Jahopp, så går det då. När man sprungit runt och försökt fixa alting bara för att kunna sätta sig i soffan och mysa framför Ugly Betty & Desperate Housewifes, men Icke. Då passar alla tvkanaler på att dö så att jag få sitta och glo ut i luften i stället. Great! :(

pain

Jag undrar ibland om jag är helt frisk i huvudet eller ifall jag tänder på smärta. Jag gör dumma saker och är så onödiga och det slutar med att det gör ont och att tårarna börjar rinna. Lite granna i alla fall. Inte alls lika mycket som förut. Men fan i mig ska jag ge en eloge till mig själv. Kunde gått under, faktiskt, belive me senaste 6 månderna har varit ett helvete (och nej, du behöver inte ta åt dig, för inte fan handlar dem om dig). Men ibland undra jag varför jag analyserar, tänker för mycket, tittar på gamla saker och påminns om det som fanns. För det är så onödigt. Egentligen. Men. Jag ska ta mig ut från allting. Allting som är jobbigt och komma ut så jävla mycket bättre än vad jag är idag. Och jag har växt ganska så mycket senaste tiden. Härligt är att jag har bättre självförtroende än någonsin och jag tror att det märks, till viss del. Det är faktiskt skönt. Men sen gör jag något dumt och jag sjunker igen. Men nej, det ska jag sluta med. Jag ska växa. Jag ska komma tillbaka, helt och fullt, till den personen jag en gång var. Jag ska bli helt lycklig och bara älska livet. Okej, ska vara ärlig. Det här känns skönt att säga. Jag är så gott som där. Trodde det jag hade var allt. Och ska inte klaga, jag gillade livet jag hade förut. Men nu är jag äntligen tillbaka, nu är jag äntligen mig själv igen. And I love it. Jag märker t o m hur folk omkring mig gillar mitt "nya" jag. This is me. And I will never change for anyone again.

Now to something beautiful.
"Jag har aldrig glömt vem jag var
Jag har bara låtit det sova
Kanske hade jag inget val
Bara viljan att finnas kvar

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt
Och den himmel jag trodde fanns
Ska jag hitta där nånstans"

I think I found it..

uttråkad en lördag


Hur lång är du? 169, kankse?
Vad vill du bli när du bli stor? Reseledare, PR-människa. Nått sånt?
Vad pluggar du? Inget för tillfället. Jobbar och sliter.
Har du långt hår? Nja, relativt. Klippte av de tills axlarna kanske. Kan påpeka att jag är blondin nu också.
Vilken hårfärg har du? Läs föregående (: .
Sminkar du dig? Massor. Det ingår i mitt jobb
Har du haft sex senaste månaden? Ja, faktiskt.
Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Turkosa. Matchar t o m.
Har du kysst någon idag?
Nej, tyvärr.
När var du senast med nån kompis? Nån timme sen..
Vem sov du hos senast av dina kompisar? Oj, halloween?
Har du kysst nån kompis? Hell yeah. Tjej eller kille?
Vem har du varit kompis med längst?
Stålis & Lotta, sedan 1an i lågstadiet.
Vem känner dig bäst? Mamma, syster och Erica tror jag.
Längsta tid du varit osams med en kompis? Oj, det var svårt.
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Nej, de flesta jag känner har sjukt snygga kläder. Avis faktiskt.
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nope. No.
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Nej... Men kan kanske vara en bra idé?
Vad hade du på dig idag? Leggings, svart/vit klänning och leopard ballerinaskor från London.
Har du bytt om idag? Jajamännsan. Jobbat hela dagen.
Favorittröja? Lång hoodie som är grå och asskön.
Sexigaste klädesplagget på killar? Jag är ett fan av skjortor på killar. Uniform är ganska så najs också..
Har du gett bort kläder nån gång? Ja, antar det.
Har du ångrat ett klädköp nån gång? Vet inte faktiskt. Har nog alltid använt allt jag köpt. Shopaholic.
Har du handlat kläder genom internet? Ja, bikini från Ellos bland annat.
Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Aldrig hittills. Faktiskt.
Fulaste plagget killar kan ha? Tyvärr finns det en del...
Vad använder du för skor? Just nu, ballerina skor eller pumps. I alla möjliga färger.


valborg

Jahopp, då var valborgshelgen snart över. Och vad har jag haft för mig? Jag har först varit ledig på självaste valborg och dagen spenderades med shopping i stora staden med min älskade syster. Vi shoppade, fast vi inte borde, sedan åt vi lunch på Friday's tillsammans med alla studenter. Efter detta åkte jag hem för att åka förbi E och ha lite grill mys och några öl. Riktigt mysig kväll. Dock så var det lite kallt. Sedan var det fredag och då spenderade jag dagen på jobbet, riktigt fina pengar, på 6.5 timme. I like! Efter jobbet åkte jag förbi E i hennes nya lägenhet. Gud så fin den var och fan vad jag är avundsjuk. Vill också bo högst upp, med havsutsikt. Klagar inte på min mysiga lägenhet, men hennes var riktigt mysig. Härligaste är att jag kan gå hem från E på 10 minuter nu! Vadå lycka! Så efter en pizza & en öl hos E var det dags att bege sig hemåt. Förstår inte vad som var fel igår. Var så trött att jag somnade 22.15 en fredagkväll. Gick upp klockan 8 imorse och idag är jag fan i mig lika trött. Åkte förbi E idag igen för att se när möblerna kommit upp i lägenheten och vad händer? Jo, jag somnar på hennes soffa medans hon står i duschen. Vad är det som är fel på mig? Nu är jag så trött att jag nästan sover sittandes och skriver här samtidigt.. Illa! Förstår inte varför jag är så trött jämt.

Men nu vet jag vad jag behöver. Just precis nu. Någon som sitter i soffan med mig och myser. Pillar mig i håret och sedan sova. Gärna med sällskap. Det är ju aldrig fel.

RSS 2.0