Bitter och negativ?

Då var det jul igen då. Sitter är på uppesittarkvällen och är sjuk, typ. Sitter och snorar, huvudvärk och toknyser. Inte så jäkla skoj kan jag säga. Sen för den delen att man är ensam, förutom guldstjärnar Rex då och E och J på msn som förgyller mig kväll. Borde kanske sova så att förskylningen försvinner? Men fan vad tråkigt det skulle vara:)

Imorn är det julafton. Ska försöka sova så länge jag kan och hinner för att sedan göra mig vacker och t o m locka håret. Japp japp, allt ska lockas. Ska se hur de ser ut nu när jag har lite kortare hår. Kanske är så snyggt att jag funderar på att permanenta mig? What ya'll think? Efter detta arbeta att få håret att bli snyggt ska jag bege mig hem till mamma på julficka & middag. Ska mysa med familj och släkt. Sedan hem och kramas med min underbara kisse. Inte ska han behöva vara ensam hela dagen. Han måste ju också få känna att det är jul.

Så roligt att jag är ledig i 3 dagar och de är nästan helt fullbokade redan. Imorn som sagt hem till la famila, sedan på juldagen ska jag och E köra en heldag med mys, middag och sen spendera kvällen och natten på Tegel. Japp, jag säger det igen. Tegel. Och denna gång ska vi rocka loss ännu mera! Watch out boys, here we come! Vi är två hungriga, söta mysbrudar som är ute efter.. ja dig kankse? Ses vi där? I hope so!

Annandagen ska spenderas även den hemma hos mamma och lite släkt för en mysfika och prata strunt. Sedan kommer helgen och suprise då ska jag jobba den hela. Gör jag annat?

Som rubriken säger. Jag är fan ganska så negativ och bitter? Fan vad tråkigt, en bitterfitta vill jag ju inte vara. Dags att ta mig i kragen och ändra på det.




Life is good, I just need to enjoy it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0