Feeling happy?

Hmh.. jag har en känsla i kroppen som jag inte haft på länge. Tror det är lite lycka? Det känns ju riktigt bra ändå måste jag säga. Länge sen jag haft den känslan. Jag börjar äntligen känna mig någorlunda normal igen. Vilket jag inte gjort på länge. Satt och läste igenom gamla inlägg. Scary. En del känslor som jag känt när jag skrivit dem kom tillbaka, inte i samma styrka men det bubblade upp lite grann. Men det som är mest skrämmande är att jag faktiskt känt så. Och det känns som om det är så länge sen samtidigt som det inte gör det. Know what I mean? Just nu, just precis nu, känner jag mig tillfreds med det liv jag lever. Jag gillar att vakna på morgonen, älskar att ha min Rex här, trivs väldigt bra i lägenheten och jag har redan börjat kalla det hem. Tycker att det är ganska så otroligt hur fort man kan komma över saker och börja bli normal. När jag ändå mått så pass dåligt som jag mått. Även om jag vetat att det skulle bli bättre och jag skulle känna denna underbara känsla igen så trodde jag att det skulle ta längre tid. Och det som känns så toppen är att jag inte haft så här kul som jag haft senaste helgerna och veckorna på länge. Bara varit ute och festat eller umgåtts med kompisar och bara varit mig själv. Känns inte som om jag varit riktigt mig själv på, ja kan inte ens komma ihåg sist? Tror nog att en del av mig, mitt egna jag, försvunnit lite under de senaste åren och att jag äntligen börjat hitta tillbaka mig själv. Vilket är great!

Nu är det snart ett nytt år, bara en dag eller så tills dess och jag är nyfiken på hur det kommer sluta. Alltså undrar hur jag kommer avsluta den gamla året och hur det nya året kommer bli. Jag hoppas ju på att det blir bättre än de förra. Så nu har jag bara ett sista misson för detta år...

Att hitta någon att pussa på tolvslaget.  Det betyder ju otur ifall man inte får en puss på tolvslaget. Och hur ska det gå när jag kommer vara på en fest med endast par? Så hur ska jag göra? Vem ska ge mig en puss då? Kanske blir det du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0