Finaly

Jahaja då har äntligen man fått igång internet här hemma då. Känns riktigt skönt att äntligen slippa msna via mobilen. Ja jag är en msnnörd jag vet. Sen har äntligen min underbara älskling kommit också. Rex. Saknat honom något så otroligt. Känns så skönt att äntligen ha honom här. Mitt lilla hjärta.

Haft en bra dag och en bra vecka. Eller till och med veckor. Så går man in på Facebook och vad är de första man ser? Jo bilder på sitt ex med hans nya tjej. Fan vad glad man blev. NOT! Hur kan något sådant dra ner en så jävla mycket. Jag VILL inte bry mig och trodde onestly att jag faktiskt inte brydde mig så mycket längre. Så jävla fel man kan ha. Varför måste jag behöva se sånt? Fuck shit piss! Men vad fan. Den delen av mitt liv är över inte fan ska jag bry mig ens.

För att prata om något roligare. Snart är jag ledig. Det är ju ändå jul. Sen så spenderades helgen med att först bara ta det lugnt i fredags. Skulle upp tidigt för att åka förbi the ex for the last time. Fick åka med pappa dit och sedan hjälpte han mig med att sätta upp mitt duschdraperi så att jag äntligen kan duscha utan att behöva blöta ner hela badrummet. Sedan somnade jag en stund i sängen och hade min lille älskling som sällskap. Rex alltså. Sedan kom D förbi och vi käkade middag och drack, ja vi säger så här, måttliga mängder. Det var mycket trevligt. Skrattade massor, vilket jag kände att jag behövde. Sedan skulle han åka vidare och jag somnade som en stock. Söndagen gick ut på att försöka bli av med min kära baksmälla i form av huvudvärk. Åkte förbi mamma på en fika, kan nog inte varit de roligaste sällskapet. Sedan bar det av hemåt igen och bara dega.

Fuck shit  piss. Dags att diska innan Prison Break börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0