Here I go againg on my own

Japp, det är en bra låttitel så jag ansåg att den passade bra. Inte vet jag varför men fin eller snarare bra är den låten. Sitter och glor på CSI i min ensamhet. Är hos mamma idag och hon har gått och lagt sig. Sover inte hemma hos mig idag då vi hade en liten mysig tjejmiddag jag, mamma och Malin. Går fan inte att ta sig hem härifrån på kvällen, fast jag bor så nära. Och att gå i snörusket eller vad man ska kalla det är jag inte så sugen på. Kallt var det! Kom nyss in med mysiga lilla Melker. Fan vad jag är trött. Trött, trött, trött. Skulle varit min lediga dag men icke, fick hoppa in på jobbet för att det var någon som var sjuk. Vinterkräksjukan, usch! Hoppas bara man slipper det. Imorn blir det mycket som händer. Jag ska baka lussebullar med mamma och Malin, sedan dra mig mot min lägenhet med lite kläder och grejer samt gå för att hämta mitt bredband. Valde de minst bra stället för att hämta det. Måste gå dit eftersom ingen buss passar från mig. Får hoppas på bättre väder udag eftersom jag måste gå. Fan vad jag är tråkigt på att blogga. Alla andra skriver om sina tankar eller om sin dag och de är så roligt och intressant att läsa. Medan min är så boring, eller?

Bla bla bla..

Det är allt jag har att säga verkar det som! Men appropå inget alls. En grymt bra låt är Pinks nya, So what, den är grym!
Den här delen gillar jag mest:

So, so what I'm still a rock star
I got my rock moves
And I don't need you
And guess what
I'm havin more fun
And now that we're done
I'm gonna show you tonight
I'm alright
I'm just fine
And you're a tool so
So what

*sitter och sjunger för mig själv*


Oh, snart har jag äntligen mitt internet, samt min laddare till datorn och då börjar livet igen! *weio* Ja jag vet, jag är en msnnörd!


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Jag läser alltid din blogg Gumman! :D

Hur trivs du i lägenheten? Puss



Haha, dom där stripparna är helt underbara, sök på "cyanide and happiness", finns hur många som helst!

2008-12-12 @ 09:59:31
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0