Home, at last!

Då var jag hemma hos mamma efter en dags möbelbyggande. Tack syrran att du orkade hjälpa mig! Vi tog en långpromenad dit, då vi gick dit från mamma med hunden, och sedan en härlig promenad hem efter allt byggande. Men det känns så fantastisktt och det kommer bli sååå fint! Kan inte bärga mig förens det är dags. Snart kommer jag få spendera livet dära. Men vad tröttsamt det är att bygga möbler, kul men tröttsamt. Eftersom det är IKEA saker så är det ju självklart att något alltid går fel. Man ska ju kunna använda de små fina verktyg man får med men neeeej! Självklart skulle vi behövt en riktigt skruvdragare, en såndär el, för att få ihop en del. Skit då! Så det måste vi göra snart annars blir det svårt.


Dags för en varm dusch nu tror jag, fryser satan!

Kommentarer
Postat av: Fia

Åhh! jag vill se bilder på lägenheten!!!

2008-12-03 @ 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0