Idioter

Jaha, nu har jag bott i min lägenhet ett tag. Det känns great! Dock känns det lite ensamt då jag inte är van att vara ensam. Men så tänkte "jag fan va skönt, nu har jag ju min dator tillbaka från reperationen". Trodde jag ja. Idioterna på InWearHouse samt Sony lyckas ju med konststycket att först och främst skicka tillbaka min dator första gången efter en reperation fast den fortfarande var trasig. Sen nu när jag lämnat in den i  oktober får jag tillbaka den i slutet av november. Lycka tänkte jag, äntligen har jag min underbara dator tillbaka. Men nej, då har idioterna glömt att skicka med min laddare. Jävla puckon! Då får min kära pappa ringa för 10684857 gången för att skälla ut dem för att de då ska skicka en ny laddare. Finaly! Men än en gång visas det att de är så sjukt dumma idioter att det FEL laddare. Hur jävla svårt ska det vara liksom? De vet ju för fan vilken dator jag har, hur fan kan de först och främst glömma bort och TAPPA bort min dator för att sedan skicka fel. ALDRIG att man kommer vända sig till dem igen, puckon!

Sitter just nu hos mamma och ska fika med Malin!
Chai Latte + Lussebullar! Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0