I'm going home

Yep, I'm going home. To the place where I belong. Do I belong here? Jag vet att jag kommer att trivas i min nya lägenhet, men ändå så känns inte allting helt bra. Det är så irriterande. This wasn't my choice och därför kan jag inte riktigt njuta av det än. Varför? Jag vill ta tag i mitt liv, jag vill vara jättesuperglad men ändå så kan jag inte. Valet är redan gjort. Du har valt att inte ha mig. Det är ingenting jag kan göra något åt. Men jag kan ändå inte "acceptera" det. Varför kan inte även jag få gå vidare? Inte det att jag vill ha ett nytt förhållande, för det vill jag inte. Det är alldeles för tidigt. Men jag vill bara vara lycklig. Jag vill inte känna klumpen i magen eller känna rädslan att få en panikattack igen. Jag kan inte styra över det. Har spenderat halva dagen i min lägenhet och ändå känns det inte som hemma. Ifs ganska förstårlligt, är ju så nytt allting. Men jag.... gud nu vet jag inte ens vad jag ska säga.

Fuck it!




Kommentarer
Postat av: Fia

det kommer lösa sig gumman! när du vant dig vid att vakna i din nya lägenhet och fått chansen att börja ditt "nya" liv så kommer du snart trivas som fisken i vattnet!!! jag vet vad du känner... och jag vet att det går över... det är bara den där jäkla tiden som behövs.... Massa kramar till dig!!!

2008-12-07 @ 09:35:32
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Fia

ja, jag tror att det är så! visst är listan bra! :)hehe, kan vara bra att ha när man ger killar plus eller minus... ;)kramar

2008-12-07 @ 12:01:39
URL: http://bara-jag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0