Julfirande

Då var det juldagen då. Sitter här framför tvn och har precis lagt på mig min mask, i form av smink, för att inte se så trött ut eller förskyld. Förskylningen vill inte ge sig. Attans att den inte vill ge sig. Sitter och väntar på ett min Hanky ska komma. För ikväll blir det partay! Så nu måste jag dricka massa vatten, apelsinjucie och knapra alvedon så jag är fit for fight ikväll.

Men måste ju berätta om den underbara Julaftonen igår. Den var toppen,förutom min förskylning då. Vadå jag känner mig bortskämd. Fick så mycket fint! Fick till exempel ett ps2 med singstar  *lycka* så idag ska jag och E inviga det lite grann. Tycker redan synd om grannarna! Sen fick jag fina smycken, massa ögonskuggor, kläder, checkar ja You name it! Men det var verkligen en toppenkväll. Så trevligt att spendera den med släkt och familj och bara äta gott, dricka gott och mumsa på julgodis.

Oj vad klockan är mycket. Måste trycka i mig lite frukost (ja jag vet att det egentligen är lunchtid) innan E kommer.

Se ya'll on Tegel tonight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0