Adventsmys

Då har man haft lite adventsmys. Mormor och Morfar kom förbi på lite fika med nybakade lussebullar och julmust! Var jättemysigt. Synd bara att det blev fel med färdtjänsten så Farmor och hennes pojkvän (eller vad man ska kalla honom) aldrig kom. Lite virrigt där i huvet ibland. Nu sitter jag här då och bara väntar. VÄNTAR! För snart, någon gång under kvällen kommer jag få nyckeln till min lägenhet. Kan inte fatta det! Imorgon har jag min egna lägenhet som jag kommer få vara precis den jag är i. Inreda precis som jag vill. Imorn kommer alla mina fina möbler för IKEA också. Så då ska jaga och systeryster gå med hunden till lägenheten och vänta på att lasset kommer. Hoppas de inte kommer allt för sent bara så att man hinner bygga ihop lite möbler. Skulle ju vara toppen!

Så måste ju berätta lite om min helg. Igår var det ju jobb först. Börjar verklgien få ont i halsen nu på grund av möglet i källaren men annars så är det ju bra. Sedan kom Malin, Petra och Johan så åt vi på Tavobar sedan var det dags att röra sig ut till Kvarnholmen för att se på Stjärnor på is! Det var faktiskt riktigt roligt och gud så duktiga de var! Mycket duktigare och roligare att se dem åka på riktigt än när man ser det på tv. Så det var en lyckad och trevlig kväll. Sedan så skönt att komma hem och SOVA för än gångs skull. Sov enda tils klockan halv 12 imorse och det var så otroligt skönt. Och att vakna av doften till nybakta lussekatter är ju inte helt fel. Kanske börjar få lite julkänsla i magen ändå?

Kommentarer
Postat av: petra

Vad kul Pysen:) Nu har jag hittat dig oxå!

:) KRam!

2008-11-30 @ 20:20:24
URL: http://trettontrappor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0