annoying..

Alltså nu börjar de fan bli grymt irriterande. Jag hatar att må illa. Det värsta jag vet. Men nu gör jag det verkligen konstant. Mår illa ordentligt. Spytt 4 mornar i rad nu och det känns inte okej. Varför kan det inte bara lägga av? Ush, vill inte må illa mera. Och samtidigt så vet jag varför. Jag äter inte. Jag VET. Men jag kan inte. Jag försöker. Men det går inte. Kroppen strejkar. Den vill inte få ner mat i min kropp. Så fort jag får in maten i munnen så får jag kväljningar och känner att allting är på väg upp igen. Är det normalt? Middagen det går finemang, men alla andra mål om dagen som man ska äta går bara inte att få ner. Jag kan liksom gå en hel dag, från morgon till kväll, att leva på ungefär 4 tuggor mat. Det är inte normalt. När jag väl får i mig frukost så kommer de upp innan jag hinner gå till bussen. Lunch, ja det ska man ju inte prata om. Då äter jag kanske 4-5 tuggor innan jag får samma känsla igen. Det är så annoying! Varför kan jag inte bara få bete mig normalt, äta normalt... Varför går det inte? *Suck* Äter t o m knappt godis längre, och ni som känner mig vet att det inte är normalt. För mig. Om jag tänker efter så har jag mått illa i kanske.. 2-3 veckor nu? Det är ju fan inte normalt. Men hur fan kan man må illa och försöka äta och sedan spy, när det inte finns något kvar? Det är bara sjukt smärtsamt ju. Nej, nu är det väl dags att ta tag i livet igen och försöka få ordning på saker. Men hur ska jag kunna äta igen? Är aldrig hungrig, mår illa av allt jag stoppar i mig och jag kan inte äta en normal portion. Tror min magsäck typ krymt 5 storlekar på bara några veckor. Samma gäller min kläder. Men det är ju bara positivt i och för sig. Vill ju gå ner i vikt. Fan vad mycket roligare det är att köpa kläder. Nu sitter de snyggt i alla fall:D

Time to go, illamåendet har typ börjat igen...

Kommentarer
Postat av: fia

gumman!! blir rädd av det jag läser! vill inte att du ska må så här! om du kan äta middag iallafall så lova att du äter ordentliga middagar!!! massa massa mat!!! går det inte bättre om du äter med någon annan då? försökt det? jag vet hur trist det är att äta själv... nej, så här får du inte må!!

2008-11-14 @ 08:40:20
URL: http://bara-jag.blogspot.com
Postat av: Stephie

ULLIS!! DU MÅSTE ÄTA!! Fan vi får ha en heldag tillsammans, jag vill äta hela tiden! vad som helst bara du får in rutinen med att äta! God, att du dessutom spyr är in´te helt okej! Ta hand om dig!

2008-11-14 @ 11:47:47
URL: http://bambishideout.blogg.se/
Postat av: Stephie

Men god vad fin du blev i håret!

Puss gumman!

2008-11-14 @ 11:49:30
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0