any given sunday

Här sitter man. En söndagskväll och bara.. vet inte ens med vilket ord jag ska beskriva det med. Dagarna går verkligen upp och ner, upp och ner. Idag känns det i hjärtat att det är en lite sämre dag. Sad people around me. Not fun. Jag gillar inte tårar. Hatar att se andra ledsna. Men idag har jag bara en en konstigt klump i magen. Saknar dig idag. Är det okej? Hm.. antagligen inte. Inte saknar du mig. Jag är ju redan borta för dig. Typiskt. Undra när vi ses igen. Är det när jag hör av mig? Satt och tänkte idag faktiskt, var över en månaden sen jag träffade min katt. Saknar honom något fruktansvärt. Imorgon fyller den lille 1½ år. De kommer säkert inte ens A ihåg. När han föddes. Alltså hans födelsedag. Men det gör jag. 17:de maj är han född. Min lille älsking. Gud vad jag saknar dig! Längtar så tills du finns här hos mig. Du blir det enda som vi har gemensamt sen, känns det som.  Varför kan vi inte vara i varandras liv? Jag vill så gärna det. Men kommer det verkligen att fungera? Vad tror du?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0