berg och dalbana

Okej då! Livet är verkligen en konstig sak tycker jag. Det vänder hit och dit och upp och ner. Konstant. Aldrig kan jag veta hur nästa dag, timme, minut ska se ut. Eller hur jag kommer känna eller så. Det irriterar mig. Jag orkar inte vara emotionell fucked up längre. Så kannågon berätta för mig hur man ska orka? HUR gör man? Kan någon snälla berätta det så att jag slipper.

Men för att komma till något annat så måste jag ju berätta om den härliga halloweenfesten som jag var på i lördags. Det var riktigt kul. Jag var Bloody Mary, spookey eller hur? Nämen det var riktigt trevligt och jag kände mig faktiskt uppskattad över att jag var där. Från båda könen, haha! De var en tankeställare eller hur?;) På det sättet var det inte, men i alla fall.

Sen idag har ju spenderat dagen med Karim, Body Shops egna make up artist. Jag är så sjuuukt avundsjuk! Han är bara så grym och så duktig. Varför kan inte jag vara så bra? Hmh, jag får nog ta och öva på det där. Han var helt fantastisk. Grym på att sminka, använda färger och mixa saker hit och dit, och det såg inte ens ut som om det var svårt. Haha, tills man själv ska prova på det vill säga. Men det var trevligt, så nu ska jag bli proffs har jag bestämt!


"...Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid..."

- Vackert!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0