excited

Wei vad jag är excited! Har precis beställt alla möbler som jag ska ha i min nya, fina lya! Fan det är inte långt kvar nu. Det är liksom mindre än två veckor! Kan inte fatta det! Om 2 veckor har jag min egna lya, kommer få inreda de preciiis som jag vill och bara leva loppan! Kan inte vara med fantastiskt!:D Adressändringen är redna klar. Då är det bara bredbandet kvar då. Kanske dags att boka det direkt? Hm.. fan vad spännande det är i alla fall! Och A, du är så välkommen, bara så du vet! Alla andra också såklart! Hoppas du är redo för att bygga möbler med mig E;) Det enda som fattas nu är min kära dator! Please come back! Känns lite fel att sno mammas dator konstant...


I'm so exited!


Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Jag mår prima ballerina! Hur är det själv? :) Nämen, tackar!

2008-11-19 @ 23:24:09
URL: http://holdens.webblogg.se/
Postat av: Erica

Wihoo! Åh vad de ska bli roligt å pussla ihop möblerna!

2008-11-20 @ 22:15:54
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0