fnissighet

Ja, fnissighet. Det är inte ett riktigt ord, det vet jag. Men det är känslan jag har haft i kroppen de senaste dagarna. Mycket för att jag träffade M i onsdags, sedan varit så sjukt trött att det slagit åt flumhållet + att jag och E hade en toppenkväll igår. Kom ju inte riktigt fram till vart vi skulle åka på semester, men fan vad roligt vi hade. Inte skrattat så där mycket på, ja jag kan inte ens minnas. Att ligga och prata på natten och bara asgarva. Fan vad härligt! Tack E! Länge sen jag skrattat så mycket och nu, ja kan vågar faktiskt säga det. Just nu, precis nu är jag lycklig. På insidan till och med! Det känns så skönt att kunna säga det faktiskt. Det enda som  "förstör" min kväll är att jag ska jobba imorgon. Men annars så har det varit toppen. Så skönt att jag varit så glad idag och i går och i onsdagseftermiddag. Helt fantastiskt! Sen nu har jag ju så sjukt mycket att se framemot! Släkten kommer på söndag, det är första advent, sedan får jag nyckeln till min nya lägenhet + att jag får the IKEA skit på måndag. Kommer blir GREAT! Dags att ta lite mer vin sen forstätta titta på Pirates of the caribbean (eller hur det stavas) med syrran och mamma:) Så mysigt!


Tack igen E! So happy to have you in my life! <3



Kommentarer
Postat av: Erica

Åh!! Ja gud vad vi hade roligt! kändes precis som att man var 14 år igen å va små tjejer som låg å fnittra hela natten. thihihi. Trevlig helg på er! hahahahahha! faan vad vi är bra. kul att du är glad!!! <3

2008-11-30 @ 00:31:13
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0