freedom

Idag har jag då haft dagen ledig. Tänkte sova lääänge, men så blev ju såklart inte fallet då jag har en mysig liten (okej inte så liten) som ville ta en promenad i snön + att byggnadsarbetarna kände för att praktiskt taget försöka banka sig in genom fönstret hela morgonen. Så vart inte allt för mycket sömn. Dagen spenderades först med att ligga och vara död i soffan, vilket jag behövde. Sedan, runt lunch, försökte jag äta frukost/lunch men som jag självklart inte fick behålla. Min kropp strejkar verkligen. Sedan låg jag halvdöd i soffan, men magont och huvudvärk. Sedan blev det att åka till Täyby C med M. Tack för att du förgyllde min dag! Jag har varit på såå bra humör sen vi sågs! Tack, jag behövde det verkligen! Nu har jag massa, eller okej massa men en del, räkningar att betala. Hyran för nya lyan måste betalas, hemförsäkring, Shurgard och ja, allting. Det vill jag ju egentligen inte betala, men vad har man för val? Men fatta att jag får min nyckel om mindre än 4 dagar liksom. Känns helt sjukt, men fantastiskt. Snart har jag ett eget hem!

Nej, nu ska man titta lite granna på Grey's Anatomy, betala räkningar samt, ja njuta av att... jag vadå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0