komplicerat...

Då är jag hemkommen från detta snökaos. Går in på facebook för att kolla läget lite grann. Så ser man att As nya tjej ändrar sin förhållandestatus där. Alltså varför är jag en "kompis" med henne där? Det är ju bara smärtsamt. Varför ville hon ens bli det. Fattar inte. Gud vad jag är trött på allting! Varje gång jag har en helt okej dag så kommer någonting och drar ner mig igen. Nej, jag "älskar" inte dig längre på samma sätt. En del av mig kommer alltid ha känslor för dig det vet du. Men undrar verkligen hur framtiden kommer bli. Du borde ju förstå att vi "aldrig" kommer kunna vara sånna vänner som jag vill. Det kommer aldrig hända. Hon kommer aldrig tillåta det och när du behöver göra det valet så vet jag att det inte kommer vara till min fördel. Förstår du inte det? Vi kommer aldrig kunna vara vänner på grund av allt och alla. Varför måste allting vara så jävla komplicerat jämt?


*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0