Lördag

Jaha, och då var det lördag. Sitter här så sjuuukt trött. Fattar inte varför. Tror kroppen börjar få nog nu av all skit som hänt och att jag jobbar konstant. Börjar fan bli orolig hur jag ska orka med att jobba så gott som varje dag enda fram tills juni utan ett enda break. Inte ens julen får jag ett break. Jobbar typ ALLA dagar som man "får" jobba på. Damn I'm so tired! Känns som om jag utstått en boxningsmatch, sprungit ett maraton och simmat 4636 mil. Hela min kropp är verkligen så sjukt trött. Både mentalt och fysiskt. Helt stört ju!

Men men, bara bita ihop. Jobbar tills på tisdag innan det är en dags vila igen. Men idag var det ändå ganska så kul på jobbet. Eller det brukar det ju vara. Men det var så otroligt mycket kunder idag att ja, jag hann inte ens lämna min plats bakom kassan. Sen så gjorde jag nått spännande! Varje butik har fått in en present, med massa fina saker i, men bara EN enda per butik. Ganska så dyr var den också, 1000 kr kostade den. Så den är ju inte så jättelätt såld. Så därför blev det en tävling inom företaget att den som sålde den kommer få en badrock av Body Shop. Och vem säljer den om inte JAG?:) Hihi så nu är jag faktiskt lite stolt över mig själv och väntar på att min nya, mysiga badrock ska dimpa ner i butiken, direkt från England! Är man inte lite grym ibland ändå?


Kommentarer
Postat av: Erica

Wihooo! faan vad du är bra! grattis ;)

2008-11-23 @ 18:51:22
URL: http://skorpans.blogg.se/beautifuldisaster
Postat av: Stephie

Fan vad du är Grym gumman! Så jävla bra!

Btw så gillar tycker vi att telefonsex med oss själva är den bästa medicinen mot trötthet :p

2008-11-24 @ 08:06:55
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0