nothing

Det är helt sjukt. Jag har så många tankar, funderingar, känslor.. Men kan inte få ut några. Jag har skrivkramp, kan man säga. Jag är fortfarande ledsen och kan inte riktigt förstå att jag redan är "bortglömd". Men samtidigt så känner jag bara FUCK IT! Varför ska jag ens bry mig. Jag är en bra människa, jag var en bra flickvän, jag satte alltid oss och förhållandet först. Jag gjorde allting och det hjälpte inte till slut i alla fall och nu är jag trött på allting. Jag tänker inte sitta här och vara ledsen, okej ibland kommer jag vara det för det är här fruktansvärt svårt, men inte fan ska jag gräva ner mig själv mer. Du har gjort ditt val, ditt val är att inte ha mig i ditt liv längre (på det sättet) och det är totaly up to you. Jag kan bara hoppas, och jag vill ju att de ska bli så, att vi på något sätt kan vara vänner. Men just nu är det bara så sjukt svårt. Att veta att du redan älskar en annan.. att en annan har tagit "min plats". Nu känns det inte speciellt bra. Kan inte fatta att hon redan går runt i mitt (gamla)  hem och ändrar saker som jag, vi, fixat med. Ush.. But as long as you're happy, I'll try to be happy for you A, just for you.

Just nu känner jag mig bara tom. Ett totalt nothing,,, nothing.. Jag har ett krossat hjärta, men utöver det är jag bara tom. Att se mig själv i spegeln skrämmer mig, aldrig har jag sett så livlös ut i ögonen någonsin. Aldrig har jag känt mig så tom...

Kommentarer
Postat av: Stephie

you gotta fill yourself up with ULLIS!

2008-11-04 @ 09:14:14
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0