Used to..

Jag har kommit på en grej. Att jag är en ganska så tråkig bloggare. Bara klagar konstant, det är väl inte kul heller? Även om livet just nu är kasst och jag inte har mycket ork för något så är det ju bara tråkigt. Självklart kommer jag aldrig sluta skriva vad jag känner, tycker, tänker och så vidare men lite roliga saker kan man ju alltid skriva om också, right? Javisst, jag har det ganska tufft just nu, mycket känslor och allting svänger hit och dit. Men vadå, det kommer bli bättre. Det vet jag. Dig kommer jag alltid sakna, men än har jag ju inte förlorat dig, eller hur? Jag har förlorat oss, men inte dig. Jag menar, vi kommer lösa det här på någotvis. Samma sak gäller allt annat om händer, det kommer bli bra på ett eller annat sätt.

Just nu har jag ju en hel del saker att se framemot. Jag får min nyckel till min lägenhet i helgen, får flytta in på måndag, hoppas på att få mina möbler då, sedan blir de ju den riktiga inflyttningen helgen efter. Sedan ska det ju bli en tatuering. Och framåt sommaren så ska jag och Erica åka utomlands någonstan. Vi ska rymma, eller hur?

Nej, jag måste nog sova. Är så trött i kroppen och mentalt. Både på grund av mitt kaotiska liv just nu samt att jag jobbar arslet av mig. God natt!



...

You used to talk to me like I was the only one around
You used to lean on me..the only other choice was falling down
You used to walk with me like we had nowhere we needed to go
Nice and slow, to no place in particular

We used to have this figured out
We used to breathe without a doubt
When nights were clear you were the first star I'd see
We used to have this under control
We never thought...we Used to know

...

Kommentarer
Postat av: Stephie

Haha, ja vad annars? ;)

Japp, usch! vaknbar alltid av att jag hostar eller näsan är igentäppt, dock blir det bättre under dagen innan det är samma sak imorgon :p Usch, gumman, hur mår du?

Pussa!

2008-11-26 @ 09:13:00
URL: http://bambishideout.blogg.se/
Postat av: Stephie

Ja, du med :) Jo, det förstår jag, du skulle inte kunna ta en dags ledighet och bara vila upp dig och tänka på dig själv? Typ...hemmaspa eller nåt som friskar upp? :p

ja, wiieee, snart så :D är du säker på att du inte hinner komma en stund? blink :p Pussen!

2008-11-26 @ 11:02:47
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0