varför måste man alltid ha en rubrik?

Att skriva en rubrik är nog det svåraste med att blogga. Kommer aldrig på något bra. Jaha, kanske man ska berätta om helgen lite grann. Har ju redan berättat om lördagen, men inte om söndagen. Då var det först IKEA där jag spenderade alldeles för mycket pengar, men fan vad värt det var! Hittade min drömsäng som jag faktiskt bestämt mig för att köpa. En dubbelsäng, vill ju inte sova ensam för evigt! :) I söndags var det ju farsdag så blev en liten farsdagsmiddag innan det blev dags för att förvandla sig till en rockbrud, ja hur man då ser ut då. Men det vart jeans, svart lite halvt om halvt urringad tröja och lite svartstotade ögon. Det kanske räknas som rockbrud? Sen drog jag för att möta Erica i danderyd. Vi skulle dra till Pub Anchor för att glo, på det grymt bra bandet, Subtopia. Riktigt jävla grymma var dom! Dock vart ju jag och E lite trötta då vi trodde att de skulle spela vid kl 22, var ju ändå en söndags liksom, men nej. De började inte spela förens kl 23.30. En grymt bra kväll, faktiskt några öl i blodet, och en hemtripp runt halv 2 på natten. Hemma klockan halv 3 var jag. På en söndag. När man ska upp och jobba dagen efter. Tills klocken halv 10, då det var en (väldans trevlig) kundkväll med tjejerna i familjen för att ge dem en make up kväll. Det var väldigt trevligt.

Sorry igen A, var faktiskt trevligt att träffa dig, även om jag kanske inte visade det så bra. Var dock inte så förberedd så då vart det lite svårt. Förlåt för det igen. Men det gör fortfarande lite ont så det är därför. Hoppas du kan förstå det. Hoppas vi kan träffas snart igen men på ett lite annat sätt. Tack för att du kom förbi och hälsade ändå.

Nej, nu börjar jag nästan bli lite nervös faktiskt. För idag, ikväll, är sista dagen som jag kommer vara mörkhårig! Imorn kommer slingorna och klippningen fram så att jag kommer bli blond, nyklippt och fan så fräsch!;)
So watch out boys, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0