Weekends over

Jaha, då var även dena helg över. Den gick över ganska så fort. Men trevligt har jag haft det, förutom allt tjaffs i fredags då. Igår spenderades dagen i pyjamas hela dagen, men en Harry Potter rulle och smått illamående (vilket jag alltid gör nu för tiden). Efter det var det dags att göra sig vacker för att åka in till stora staden och se på bio, the new bond, med O. De var väldans trevligt. Efter bion tog vi en öl på Tiffany's. Okej, jag tog 2. Kom hem vid klocken 2 så de tyder ju på en lyckad kväll. Sen var de att gå en från bussen i ösregn, det var ju fan mindre trevligt!

Sen idag bär det av till IKEA för att kolla på lite grejer till lägenheten. Känns så knäppt ändå. Jag tycker det ska bli kul, samtidigt så sticker det till i hjärtat varje gång. Ush, kan inte sluta tänka på allting. Varför kan jag inte få slippa tänka på det förflutna. Fick en lite lite panik när jag läste ".. med storebror och hans girlfriend..". Det kändes lite som en kniv i hjärtat, eftersom det inte längre är jag som är hans girlfriend. Men vill jag verkligen vara det egentligen? Liksom, den personen som jag älskade har sårat mig något oerhört, vill man verkligen vara med den personen då? Hm...

Jag ska helt enkelt sluta bry mig. Bara "stänga" av alla känslorna och titta på framtiden och alla fantastiska mysiga människor som finns där ute som jag träffat och inte träffat än. Life has just begun!



Kommentarer
Postat av: Stephie

Yo go girl!! kramar

2008-11-09 @ 17:46:10
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0