Ännu en dag

Jaha, då har ännu en dag gått. Min sista dag på butiken i Gallerian. Haha låter som om jag varit där i 100 år, bara varit där i 4 dagar totalt. Men det var riktigt trevlig och väldigt gulliga människor. Så där kan jag tänka mig att arbeta igen:) Måste berätta om de fina (eller ja "fina") muggarna som jag köpte idag. Köpte de även till Malin & Johan, som tack för hjälpen vid flytten. Det är två muggar, en vit och en svart. På den vita är det en ängel med texten "Good moring! I'm walking on clouds.." och på den andra, den svarta, är det en djävul så står det "Bad morning... You'd better leave me alone!". Haha tyckte de va så sköna! Speciellt när Johan oftast är på lite dåligt humör på morgonen.:) Så nu har jag köpt de första nya till min lägenhet kan man säga:D Wei, kommer flytta snart. Inte speciell lång kvar nu. Den är verkligen så fin! Kommer bli toppen!

Imorn kanske jag och syrran ska förbi Rusta och glo på lite ett set med tallrikar som jag sett + en supersöt kattbur/väska som jag ska ha när jag hämtar upp min lille Rex:) Tänk vad mysigt att få vara med honom varje dag igen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0