betalt för att shoppa!

Jaha då var det helg då. Undra hur man ska spendera den? Mjo, förbi M&M och fota deras möbler så de kan säljas, titta på lite andra möbler med syrran & brosan (syrrans kille alltså) samt äta lite godis hade jag tänkt. Igår började fredag med att sitta på huvudkontoret för att ha möte med chefen och hennes chef samt med min kära arbetskollega. Ett litet pepp möte inför nyöppningen på torsdags. Efter det, som slutade vid 12 kanske, så gick jag och L och åt lunch sen åkte vi bara runt i olika butiker för att kolla läget och få tips för hur vi ska göra när det är dags att öppna igen. Jag fick t o m gå in på Gina Tricot och köpa en klänning (som btw är gryyymt snygg) och vet du vad de bästa av allt var? JAG FICK BETALT MEDANS JAG SHOPPADE!:D Är det inte helt fantastiskt? Typ my dream come true! Coolt var det i alla fall och jag kommer se grymt najs ut i den klänningen, höhö! *för att boosta mitt självförtroende lite grann*

Sen igår tog jag och L en. okej flera, öl och satt och snackade lite granna. Var väldans trevligt! Hehe, började redan vid 4 på var hemma innan 10 vilket var så grymt skönt då jag var stört trött igår. Sen när jag var på väg hem så ringde A's pappa faktiskt. Var trevligt av honom tycker jag. Så pratade lite och kändes skönt att man inte var "ovänner" inte för att vi någonsin vart det, men ja beroende på everything. Men det var trevligt.

Nej, dags att hoppa (ja, och jag hoppar faktiskt) in i duschen. Dags att sedan röra på sig ut i möbelvärlden.

Dagens text: (to pick me up a bit)

Hold on, little girl
Show me what he's done to you
Stand up, little girl
A broken heart can't be that bad
When it's Through, it's through
Fate will twist the both of you
So come on Baby, come on over
Let me be the one to show you
.......

Build up your confidence
So you can be on top for once
Wake up, Who cares about
Little boys that talk too much
I've seen it all go down
Your game of love was all rained out
So come on baby, come on over
Let me be the one to hold you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0