Bye bye computer

Nä, nu är det dags att lämna in datorn. Nu börjar jag på damp på den. Helt okej har den fungerat nu på sistone, men det är ju ändå inte acceptabelt. Ush, ännu en dag som varit lite halvt om halvt kass. Förstår inte riktigt, verkar vara i en svacka just nu. Irriterande. Men det går över, jag har ju  hela livet framför mig!:)

Skönt det är att komma hem kl 22.45 från jobbet och vet att man ska upp igen imorgon för att jobba. Men imorn är det fredag, sköna fredag! Fredagen ska spenderas med Mickan och vi ska ha en liten tjejkväll. Ska bli riktigt mysigt. Sen på lördag blir de halloween party! Funderar fortfarande på vad jag kan klä ut mig till. Nått halvkul lär det bli, får ta saker som jag redan har hemma har inte tid eller pengar att köpa nå nytt:) Ute lite sent!

Kanske inte blir så många inlägg nu då jag inte kommer ha en dator, vet inte hur lång tid de vill ha på sig tills jag får en ny! Vill ju ha den NU!

VIlket jävla skitväder det varit idag då, och nu så kommer snön också! *burr*

Tack alla ni som finns där för mig! <3

Kommentarer
Postat av: Stephie

Hej!! Joo...det borde nog gå bra? Vi ska väl hugga i oss mat och fixa dekorationerna, men du kan ju äta hos oss också? Jag tror att jag gör det enkelt för mig och är ett offer :p Du då, blir det en vampyr? Jag ska bege mig till buttricks idag, ska försöka vara där när dom öppnar...suck. Börjar 13 idag, men ring innan så hinner jag svara :p Kramar



Finns alltid här för dig Gumman <3



(bra att jag först råkade skicka det här till mig själv...ten points to me!)

2008-10-31 @ 08:21:36
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0