Eau de Parfum

Då har jag haft en väldans trevlig dag med Fia. Tack, vännen! Var så otroligt kul att ses. Tänk att vi inte setts på så länge! Vi är ju riktiga shoppingbuddies. Äntligen har jag hittat min jämnlike! Vi är två riktiga shopaholics och vi bara njuter av det! Att spendera dagen med så trevligt sällskap och bara prata, skratta och shoppa är helt underbart. Tycker verkligen att du ska köpa kappan och klockan Fia! De skulle passa dig superbra tycker jag! Lite roligt ändå att vi har exakt samma smak vad gäller kläder, smycken och till och med doft. Jag hade inte tänkt mig att köpa något idag men en parfym kom jag hem med i alla fall. Denna parfym vart det:



Bild: Evidence från Yves Rocher 


Det är ju lite roligt då att det var denna parfym som Fia var ute efter att köpa och att jag kommer hem med samma. Vi är ganska så lika vi. Vi hade verkligen en jättetrevlig dag, bara synd att vi bor en sån bra bit ifrån varandra. Linköping och Täby är ju en bit. Men snart så ses vi igen, eller hur gumman?

Efter denna trevliga dag kom jag hem och satte mig, suprise, framför MSN och pratade lite med folk. Bland annat Patrick. Vi satt och diskuterade tatueringar. Kom fram till att jag är redo och att jag känner verkligen suget efter tatueringen nu. Där där Patrick tatuerat sig kostar det inte så mycket men dom är grymma på det dom gör. Kanske en idé att dra sig dit och boka tid?



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0