Framåt

Ja, helt enkelt så ska jag gå framåt. Ska bli skönt att ha det överstökat. Min domedag. Det är i helgen ifall någon undrar. Då är det som jag säger hejdå till livet jag älskat. Det är då som jag lämnar det bakom mig och ska försöka blicka framåt. Att hämta ens sista saker och lämna nyckeln till sitt hem är aldrig lätt. Men jag ska försöka se de posivit. Efter det här så kommer vi, du och jag, tror jag att äntligen kunna jobba på vår relation. För jag vill verkligen inte förlora dig, mer än jag gjort. Vill så gärna ha dig kvar i mitt liv, även om det kanske inte är på det sättet som jag hade hoppats på. Du är fortfarande in bästa vän och den jag älskar mest. Glöm aldrig det!

Men samtidigt måste jag faktiskt börja tänka lite på mig själv och säga:
"I will survive for as long as I know how to love I know I'll stay alive, I have all my love to give, I have all my life to live, I will survive..." 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0