Huvaligen

Fy fasiken. Haft två tokdagar med uppbyggning av butiken, verkligen INTE tid att vara sjuk. Och vad händer? Jo, kanonförskyld, feber och allmänt fucked! Så jävla typiskt. Så idag fick jag gå hem vid kl 3 istället för 6 för att jag ska orka med morgondagen. En arbetsdag i stress, med feber. Ska jobba mellan 8 och 19. Ush, jag bävar. Sitter här och bara snörvlar, nyser och hostar. Redan sovit 1½ timme sen jag kom hem och känner redan att jag kanske inte ens orkar se Grey's Anatomy. Rumpa! Jag orkar inte vara sjuk. Inte just nu. Inte med allting allting ALLTING annat. JAG BLIR SÅ TRÖTT! Men måste erkänna, fan vad SKÖNT det känns att få klaga lite. Det värmer lite granna.

Nä, får se ifall jag orkar hålla mig vaken tills efter Grey's eller om jag ska dra mig mot sängen och lyssna på lite Harry Potter. Grymt bra bok btw!

*snörvel*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0