irritation

Nu sitter jag här framför datorn, när jag egentligen borde sminka mig lite grann och äta frukost, så jag måste åka till jobbet. Men det hinner jag nog med ändå. Är bara så irriterad på min otroligt korkade hjärna. Kan den aldrig stänga av? Måste den låta mig drömma och få mig att tro att allting är som vanligt och låta mig känna lycka? För att sedan, när man vaknar och förstår verkligenheten, så så ont i hjärtat att man bara vill gå sönder. Är inte okej! Jag vill inte känna något mera, så irriterande och tröttsamt. Kan ine min hjärna bara acceptera läget och låta mig vara. Vill inte drömma om dig mer, för det gör mig bara ledsen, ensam och sårad.
 
Fuck! Nu känner jag ett stort hål i magen av saknad... Helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0