It's a beautiful day!

Okej, vädret är ju skit. Men annars är den en väldans bra dag! Jag har köpt en ny vacker TV till min nya lägenhet. Kommer bli så spännande när jag väl får titta på den, över en månad dit.. kan knappt bärja mig!:D Jag och storasyster Malin åkte till Arninge Centrum för att köpa lite saker till Rex. Köpte en jättemysig filt som ska ligga i hans nya kattväska (som jag ska hämta honom i) som jag också köpte idag. Kommer bli så mysigt att få ha honom sen. Köpte även ett nytt klätterträd till den lille, mest för att de gamla kommer ta lite för stor plats + att den är lite halvt om halvt trasig. Oh ska bli så spännande!:)

Måste bara säga GRATTIS till M&M också! Äntligen! Så glad för er skull!! *hoppas av glädje*

Hoppas att vi hörs snart igen.. vännen?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0