Ryamatta och rån

Ush, nu kommer det. Nu kommer den jäkla influensan. Halsen gör ont, snuvig och allmänt hängig. Inte gör det mig piggare med allting annat som pågår. BAJS! Så känner jag. Det är verkligen otroligt hur mycket som kan hända under en och samma period. Det är grymt jobbigt och irriterande... Men fy FAN vad stark jag kommer vara när jag kommer ur det här. Jag känner mig dock bara inte som mig själv längre. Till och med köpt godis förra veckan och jag har typ ätit 5 godisar totalt. Är det likt mig? Nej. Köpte lite för någon vecka sen också vilket typ allt är kvar och jag tror nog att det är dags att kasta det nu. Ulrika kasta godis... *skakar på huvudet* det är inte normalt.

Nu sitter jag här och gluttar på IKEA för att hitta lite nya saker till lägenheten. Hittat en soffa som jag vill ha. Men synd att det kostar så förjävligt mycket. Ekonomisk sett borde jag köpa den billigaste tänkbara men den ser fan inte speciellt bekväm ut. Hittat "dröm" soffan. Men attans, ska man lägga pengar på den och bli nöjd eller tänka på ekonomin och köpa något billigt? På tal om dyra saker. Hittat min absoluta drömmatta. Den är så sjuukt fin och bara skriiiiiker Ulrika. Det är en ryamatta som är mörklila/vinröd med lite rosa i. Oh, den är,  ja jag kommer säga det, vacker! Den skulle passa så fint, speciellt med gardinerna som jag vill ha. Men den mattan (nu svimmar jag) kostar TRETUSEN KRONOR! Det är ju ett rån! Men vilket bra "rån"... Jag skulle så gärna vilja ha den. Tänk om man var miljonär och kunde köpa det man ville. Najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0