sorry i can't be perfect

Då var det över. Skönt att höra hans röst dock, men nu har vi bestämt allting i alla fall. En del av mig tycker det är skönt, den andra tycker det är fruktansvärt då jag vet att du verkligen är över nu. Shit, det är verkligen över... Kommer sakna mitt liv något så sjukt mycket, men måste ju samtidigt se framåt och försöka fixa ihop mitt liv. Tänk att vårt liv tillsammans är över. Fem år tillsammans, fem helt fantastiska år. Du gjorde mig oerhört lycklig och det tackar jag för. Jag var verkligen så lycklig. Just nu är jag inte lika lycklig. Kommer bli lycklig igen men jag kommer fortfarande alltid älska dig.

This was the call that changed my life for ever.


-----------

"'Cuz we lost it all
Nothing lasts forever
I'm sorry
I can't be perfect
Now it's just too late and
We can't go back
I'm sorry
I can't be perfect

I try not to think
About the pain I feel inside
Did you know you used to be my hero?
All the days you spent with me
Now seem so far away
And it feels like you don't care anymore "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0