Tack, vännen A

Jag har en härlig känsla i magen idag. Tack A att du ringde. Det värmde! Det kände skönt att höra din röst! Saknar dig, bara så du vet, eller det vet du ju eftersom jag sa det. Kändes faktiskt skönt att du sa att du saknade mig också. Jag hoppas verkligen att vi kan ha en bra relation till varandra, så att vi kan ta en fika då och då och bara umgås. För jag vill ju inte förlora dig. En del av mig älskar ju dig fortfarande och det kommer jag alltid att göra, tro mig. Hoppas att du känner det samma för mig, till viss del såklart. Vet ju att när vi säger "älskar" så kanske vi inte riktigt menar på samma sätt, men det är helt okej med mig. Jag vill bara ha dig kvar i mitt liv och jag vill inte förlora dig. Du är det bästa som jag varit med om och det tackar jag för. Tack att du gjorde mig lycklig, hoppas bara att vi kanske kan finna någon lycka tillsammans även om det inte är på samma sätt som det var. Men som sagt, tack att du ringde och visade att du bryr dig om mig. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0