Trött på mig själv

Nej, för i helvete! Nu ska jag dra migi kragen och inte vara så negativ längre. Vad tjänar det till?:)
Things are lookin up! Livet börjar arta sig och har kommit underfund med att det bara finns en person som kan få mig att må bra, och det är jag själv. Plus att även om jag älskar honom så älskar jag någon annan så sjukt mycket mer och det är jag själv. Jag älskar mig själv mest och orkar inte längre "trycka" ner mig själv längre. Jag vet att jag inte kan styra över mina känslor eller vad hjärtat säger, men jag ska försöka se allting positivt och försöka "hålla huvudet högt" (som A så "fint" la fram det). Jag älskar mig själv för mycket för att orka må dåligt längre. Våra 5 år var totalt underbara, men jag måste försöka "leva" så jag får uppleve 5 underbara år till, med mig själv.







Måste bra säga GRATTIS E till körkortet! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0