ush

Går man och lägger sig för sent igår. När man gått och lagt sig kan man inte sova pga olika anledningar..
Bland annat att tankarna bara rullar i huvet och man kan inte sluta tänka på allt. Sen för att jag fortfarande mår sjukt illa konstant och får magvärk på nätter. Inte hjälper det att syrrans dator står på högvarv på golvet och surrar hela natten. Gick och la mig kl 12 igår, somnade kanske halv 1-1 halvvaken hela natten + att ja vaknade kl 5 för att ligga och pina mig själv till att försöka sova eftersom kl ringde kl 7. För att sen må tokilla på morgonen..

Toppen!


Kommentarer
Postat av: Söderlund

Succén fortsätter! Bloggens diskussionsinlägg har blivit någonting som läsarna verkligen har uppskattat. Tidigare dagar har vi diskuterat om alltifrån oralsex till självaste "att ge eller få i sängen". Idag är det dags för att snacka om så kallade "KK-förhållanden". Jag väljer personligen att verklige hissa detta, och nu är jag intresserad av att veta hur just du tänker i ämnet. Vad är dina erfarenheter och är det kanske någonting du gillar? Eller sågar? Nu har du chansen att komma med just dina tankar - ta den, i en av de absolut snabbast växande bloggarna just nu.

2008-10-03 @ 07:46:49
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0