ensamhet, stress och plugg

Väldigt irriterande när man suttit och skrivit ett inlägg och så kommer bloggen och tar bort det, så måste man skriva om allting igen..

Som sagt eller ja. Nu har jag fan tappat tråden. Är så sjukt trött mentalt och fyskiskt just nu. Magen är i uppror, mår illa konstant, vill inte äta för.. ja inget smakar något, ryggen är paj efter att behöva stå upp dag efter dag, timme efter timme.

Gud vad jag bara vill ha mitt liv tillbaka! Hur ska jag kunna leva utan att känna din varma kropp mot min, känna doften av dig innan jag somnar, att få vakna och känna den där otroligt härliga känslan av lycka?

Måste bara säga samtidigt, hur ledsen jag än är nu så gjorde du mig så otroligt lycklig och det kommer alltid värma mig..

Saknar även min katt så otroligt mycket och känns så hemskt att jag antagligen aldrig kommer få se honom igen... för att så hur livet verkar utspela sig så kommer jag inte kunna ha chansen till det.

Dags att sova innan.. ja.. natten till idag sov jag ju inget alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0