83 frågor

Detta är vad jag gör när jag är hemma och är sjuk. Enjoy!

1. Vilken svordom använder du mest?
Men va fan!
2. Äger du en iPod?
Japp, den första Nano som kom.
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Inget än så länge..
4. Hur många resväskor äger du?
Ehm, 3-4 st?
5. Använder du flip-floppar?
Jomen visst.
6. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA Stop. Dyyrt!
7. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Lite både och. Men även om jag inte vill erkänna det så är jag nog en linslus. Även om jag inte blir bra på bild..
8. Vilken var den senaste filmen du såg?
Mobba mig inte. Harry Potter - de vises sten. Jag var sjuk, okej?
9. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
En väninna. Göra tjejiga saker.
10.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Betala min resa till Kreta. Skaffa mig min tatuering!
11. Har någon någonsin kallat dig lat?
Haha självklart.
12. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nej, men just nu hjälper min hostmedicin till väldans bra.
13. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Subtopia.
14. Vilken är världens bästa artist just nu?
Daughtry
15. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Nej, inte denna vecka. Och nej skulle inte berätta vad det var. Hemlighet ju.
16. När var senast någon stötte på dig?
2 veckor sen. Haha.
17. Vad åt du till middag senast?
Marinerad kycklingfilé med pommes. Sallad också såklart.
18. Använder du huvtröjor?
Nja, det händer, men inte lika ofta längre.
19. Kan du vissla?
Japp, det kan jag.
20. Vem var den senaste som ringde dig?
Min chef
21. Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Balder. På Liseberg.
22. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Absolut. Varsågod, den bjuder jag på.
23. Vilket riktnummer befinner du dig i?
08
24. Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, det gör jag ju fortfarande..
25. Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Väldans stort. Ett av de större?
26. Hur många syskon har du?
En storasyster. (en bror om man räknar med J också)
27. Är du blyg inför det motsatta könet?
Inte direkt?
28. Vilken film kan du alla replikerna till?
Grease 1 & 2. Samt 10 orsaker att hata dig.
29. Äger du några popband t-shirts?
Näe.
30. När flög du senast?
Augusti 2008 hem från Skiathos.
31. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 barstolar.
32. Läser du för skojs skull?
Absolut gör jag det.
33. Pratar du några andra språk?
Engelska - väldans bra om jag får säga det själv.
Spanska - en del, resten har jag glömt.
34. Diskar du din egen disk?
Japp, ingen annan gör det för mig.
35. Har du gråtit offentligt?
Det har jag, inge skoj.
36. Har du en stationär dator eller en laptop?
En härlig laptop.
37. Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja, utmaningar är alltid skoj.
38. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Jag längtar efter att jag ska göra min första. Ge mig pengar?
39. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Beror på tillfället och vem som frågade först.
40. Kan du kasta macka?
Yes, onödigt men varför inte?
41. Har du någonsin varit på Jamaica?
Näe, men skulle va häftigt.
42. Vad har du med dig in på bion?
Pop corn & cola är ett måste.
43. Vem var din favoritlärare och varför?
Nico, en av de härligaste personerna jag mött.
44. Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.
45. Vad har du för väder?
Småmulet men varmt! Våren är här!
46. Har du en blogg?
Yes, du läser ju detta på den ju.
47. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Engelska tror jag. Eller italienska kankse?
48. Gillar du att flyga?
Hatkärlek. Härligt när man är framme, lite nervöst under själva flygningen.
49. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor!!
50. När sov du senast på golvet?
Kommer inte ihåg?
51. Vilken är din favorit drink?
Barcardi razz med sprite. Eller Sex on the beach.
52. Gillar du din boende-situation?
Ja, jag gör nog faktiskt det. Men lite sällskap skulle jag inte klaga på.
53. Vilken är din mammas hemstad?
Stockholm
54. Din pappas hemstad?
Stockholm
55. Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Åtta
56. Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nja, oftast så har jag något planerat. Tyvärr är de oftast jobb.
57. Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Länge sen. Men på den tiden, nja.
58. Vilken är din favoritfrukt?
Honungsmelon.
59. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nja. Både och.
60. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
23 den 20 april. Väldans snart! ;)
61.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Brukar vara det. Beror på vad jag skriver nånstans.
62. Tror du på liv på andra planeter?
Why not? Vi kan ju inte va de enda?
63. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Nämner inga namn..
64. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Svår fråga? Finns han/hon?
65. Vad var det senaste du åt?
Ärligt? Några godisbitar. Jag är faktiskt sjuk..
66. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Spelar nog ingen roll. Båda.
67. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Tydligen när jag blev till..
68. Gillar du senap?
Helt okej. Men bara på hamburgare typ.
69. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Fuck it!
70. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Skulle vara häftigt!
71. Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Dory från Hitta Nemo. Haha.
72. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?

Nej, kanske ska prova?
73. Tycker du om att krama folk?
Ja, jag är kramberoende. Ge mig en kram någon gång?
74. Skulle du säga att du är trendig?
Jag tror jag har ganska stor koll på modet. Kanske inte följer allting fullt ut.
75. Äger du en digitalkamera?
Jajamensan.
76. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Fergie. Men ärligt talat ser jag inte likheten? Även Prinsessan Madeleine, de få gånger jag haft långklänning och varit jätteuppklädd. Förstår inte det heller.. men men.
77. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Ja, faktiskt. Fast beror samtidigt på situationen.
78. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Inte så ofta böcker får mig att gråta. Filmer dock..
79. Tycker du att du är attraktiv?
Vissa dagar kanske.
80. Vad är du allergisk mot?
Inget, vad jag vet?
81. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej? Skulle jag få de?
82. Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Robin?
83. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Alla. Det skulle ju vara jätteroligt! (:


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jisses, det var inte dåligt med information där inte :) Hihi Puss

2009-04-17 @ 12:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0