bloggtorka

Japp, jag har haft bloggtorka. Inte haft något intressant att säga egentligen. Även nu vet jag inte vad jag ska säga. Sitter framför Grey's Anatomy och bara.. Ja. Tomt känns det. Haha. Hjärnan vill inte koppla och det känns som en jävla massa måsten när man kommer hem från en 10 timmars arbetsdag. Man måste diska, städa, tvätta, laga middag. osv osv osv. När man slutat jobba vill man ju bara komma heeeeeeeeeem. Men då ska de vara fel på t-banan, såklart, så man är hemma alldeles för sent. Men sånt är livet och vet du/ni vad. Det gör faktiskt inget alls. Jag är faktiskt glad ändå. Kanske varit lite smått irriterad under kvällen, men ändå. Nu är jag glad! Fucking wonderful!

Måste ju passa på att tacka tjejerna för i helgen. Gud så underbart! Våren är här, man kan sitta ut grilla tills sent. Bara hänga och mysa som de good old days. Underbart! Det är lycka det.

Kommentarer
Postat av: stephie

Ja, tack själv! Hoppas du hade kul :) Haha, just de, hihi blir lite spelberoende på utekvällar :p Vi måste se till att vinna lite mer nästa gång!

2009-05-01 @ 18:19:10
URL: http://bambishideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0