i like!

Nu är det ju så att först och främst så är det fredag. Vankas en liten snabb utgång till Bauer för att fira B. Dock borde jag inte dricka då min hostmedicin inte gillar det. Men en öl kanske inte skadar? Är ju sugen måste jag erkänna.. Det andra jag gillar är. Hör och häpna. I veckan komm mamma och pappa förbi med lite saker. Varav en av sakerna var min student klänning samt en skräddarsydd långklänning som jag hade på mammas och pappas 50-årsfest. Och tro på fan, jag kunde ha dem båda! Jag har inte kunnat ha långklänningen på 5 år och studentklänningen på kankse 4. Fan vad jag är stolt och känner mig peppad nu! Great:D

Kommentarer
Postat av: Petra

Sånt känns alltid bra! Så länge man mår bra:) Kram

2009-04-17 @ 22:09:17
URL: http://trettontrappor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0