tattoo

Då sitter jag igen och dividerar om vilket tatuering som jag ska göra. Jag tror det blir den som jag gått tillbaka till ända sedan jag var 15. Men det står mellan tigertassar, då jag älskar tigrar och tigrar är bara så jag. Eller två blommor i lite tribalstil men inte så hårt & lite färg. Eller en symbols om betyder hopp. För hopp är ju det sista som lämna människan och om jag har den tatuerad på mig så kommer det ju aldirg försvinna, right? (: Var ju faktiskt på Heavenly Tatto i måndags, på min födelsedag, och hela kroppen bara skrek efter en tatuering. Men tyvärr så hade jag inga pengar. Annars hade jag haft en just nu, i denna stund. Fuck vad jag vill vara tatuerad. Would you still love me?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0