rex makes my day <3

Yepp. Det är så det ser ut. Det ösregnar ute så Rex får tyvärr inte vara ute och mysa i trädgården (okej, min lilla gräsplätt som jag har här bakom). Vill ju inte att han ska bli sjuk. Precis som jag då. Börjar tröttna på att hosta tills jag kräks nu, samt att snoret rinner och ögonen kliar. Sen kan jag ju inte direkt prata heller. Igår mådde jag liksom bättre än idag, men idag går jag på mina fem mediciner. Är även vakt till Bjaern idag. Inte får han gå ut heller, på grund av det dumma regnet.

Suck pust och stöön! Japp det är så det känns just nu. Men inte ska jag klaga, får ju ligga invirad i mitt täckte, se på massa film samt dricka te och mysa med Rex. Han är så glad just nu att jag är hemma med honom. Har ju jobbat ganska mycket senaste tiden så han har ju tyvärr fått spendera lite tid ensam. Men nu myser vi tillsammans. Det är så härligt att han alltid vill sova i min säng på nätterna, de gjorde han aldrig när han & jag borde i Järfälla. Då höll han sig på avstånd. Men nu, nu får jag inte en sekund ensam. Överallt vill han följa med. Jag har verkligen fått världens underbaraste katt.



Här har vi min underbara livsnjutare!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha han är så söt din lilla tuss!

2009-08-01 @ 15:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0