fääärdig.

Phu! Suck och stön! Nu är jag klar med att ha städat, plockat undan, diskat, sorterat allt smink (damn vad mycket jag har!), pantat burkar och handlat. Känns som om det varit lite fullrulle hela dagen, men det har de varit värt. Nu är de rent och fint! Nu måste jag hålla det så här fint tills, ja eller egentligen, for ever. Jag har kommit fram till att jag har alldeles för mycket kläder, smink, väskor.. Men jag KAN INTE göra mig av med något. Jag bara kan inte. Är en såndär knäppjök som får konstiga sentimentala känslor för all sån skit. Grejerna, speciellt väskorna, får nått sentimentalt värde som gör att jag inte kan kasta eller skicka i väg dem. Men snart måste jag det alltså. Har alldeles för mycket av allt.

Sen har jag blivit grymt sugen på en till tatuering, inte riktigt klart på vad jag vill ha för motiv. Men har nog kommit fram till vart jag vill att den ska sitta. Ge mig förslag? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0