helgen gud glömde?

Dålig uppdatering denna helg men har haft mycket att göra. Dock inte jobbat, yeay! I fredags fick jag hoppa in och jobba i tre timmar, då det blivit fel i planeringen igen. Fastän det egentligen inte alls var det. Men men. Efter det mötte jag upp mamma & syster i Täby Centrum och rörde oss mot mamma för att äta middag tillsammans och glo på Idolfinalen. Både Calle & Erik var ju grymma, men när Erik (än en gång) körde Show must go on smälte jag totalt och kände att det nog var bäst att han vann. Fastän såklart båda förtjänade det.

Lördagen spenderades med mamma på staden och upptäckte hur mycket folk det kan vara på en julmarknad i Gamla Stan. Det var väldigt mysigt i alla fall och jag lyckades hitta en liten klänning/topp från Gina Tricot som jag tänkte använda på kvällen, då vi skulle till Tegel. Vilken suprise! Haha. Men det blev verkligen en TOPPENKVÄLL! Gick hem till Erica & var där jättekort innan vi gick över till Billy & Pelle för lite förkrök samt Sinstar. Sedan blev det avfärd i taxi till Tegel och sen började minnesluckorna. Haha, det är inte så hemskt som det låter, för jag var inte alls så full att det blev minnesluckor. Men hände bara så mycket den kvällen att allting blev en enda gröt. Haha. Så var det för oss alla. Men kvällen var toppen, men en gratis shot, mycket dans, till och med en och annan kram. Men det vara bara en så lyckad kväll. Mycket man skulle kunna berätta men för allas trevnad så lämnar vi det med detta. Haha. Bilder kanske kommer, när Tove skickat lite bilder. Hihi.

Söndagen mötte jag upp mamma & syster på bussen och vi rörde oss mot Globen. Vi skulle se Lucia i Globen. Det var verkligen otroligt vackert! 1200 personer som sjunger i ett kolsvart Globen, med bara deras levande ljus i händerna som lös upp. Sången var fantastiskt, när de förflyttade sig runt om i salen skapade de mönster och allt. Det var verkligen så roligt att se det och absolut värt det! Fick faktiskt min första lilla julkänsla där och då.

Nu är jag tråkig och trött efter dagens hektiskta jobb, så nu ska jag småglo lite på Bridget Jones Dagbok, ta en dusch och krypa ner i min mysiga säng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0